سوریه: ادعاهای واشنگتن درباره حمله شیمیایی گمراه کننده و بی اساس است

سوریه: ادعاهای واشنگتن درباره حمله شیمیایی گمراه کننده و بی اساس است
پنج‌شنبه 8 تير 1396 - 22:10

وزارت خارجه سوریه با محکوم کردن ادعاهای امریکا درباره قصد و نیت دمشق برای انجام یک حمله شیمیایی، این ادعاها را گمراه کننده و بی اساس توصیف کرد.

العالم ـ سوریه

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) به نقل از یک مسؤول در وزارت خارجه و مهاجران سوریه آورده است که هدف از اتهامات آمریکا فقط توجیه حمله ای جدید علیه دولت سوریه به بهانه های واهی است، همانطور که در تجاوز آمریکایی ها به فرودگاه الشعیرات رخ داد. همچنین هدف از این اتهامات سرپوش گذاشتن بر تجاوزات هر روز ائتلاف بین المللی است.

این منبع با بیان اینکه دولت دمشق تهدیدهای آمریکا را به طور کامل رد می کند، افزود: هرگونه حمله به ارتش سوریه و ملت آن فقط در راستای خدمت به گروههای تروریستی است و با اصول و اهداف پیمانهای سازمان ملل و قطعنامه های شورای امنیت درخصوص مبارزه با تروریسم مغایرت دارد.

کاخ سفید دو روز پیش ادعا کرد که نیروهای مسلح سوریه برای حمله شیمیایی موشکی آماده می شوند.این درحالی است که مقامات کاخ سفید هیچ ادله ای برای اثبات ادعای خود مطرح نکردند و تنها تهدید کردند که مقامات سوریه در صورت اقدام به چنین حمله ای، "بهای سنگینی خواهند پرداخت".

210

پربیننده ترین خبرها