آرامش "صعده" در دریای پرتلاطم یمن

آرامش
پنج‌شنبه 12 آبان 1390 - 06:22

استان "صعده" در شمال يمن اين روزها به خاطر مديريت مردمي خوب خود برخلاف ساير استان هاي اين کشور از امنيت و ثبات برخوردار است و زندگي روزمره به بهترين شکل ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، مسئولان استان صعده امنيت و ثبات اين استان را ناشي از مديريت مردمي نمونه و عقب نشيني عوامل رژيم "علی عبدالله صالح" دیکتاتور یمن از این استان مي دانند.

گزارشگر شبکه خبري العالم در استان صعده در این رابطه گفت: رسانه هاي رژيم قبلا وضعيت استان صعده را بد جلوه مي دانند ؛ اما اگر کسي به صعده سفر کند مي بيند که وضعيت اين استان با ديگر استان ها بسيار متفاوت است زيرا در آن خبري از حملات نيست بلکه زندگي روزمره به بهترين شکل ادامه دارد.

سایر استانهای یمن از چند ماه پیش شاهد درگیری نیروهای رژیم یمن با مردم معترض و انقلابی این کشور است که تاکنون در جریان آن شمار زیادی کشته یا زخمی شده اند.

"ابومالک الفيشي" عضو دفتر سياسي جنبش الحوثي گفت: استان صعده الگوی آرامش و ثبات است و از لحاظ خدمت رساني نيز نمونه است به گونه اي که ساکنان از نعمت برق برخوردارند و جاده ها امن هستند و طرح هاي عمراني اجرا مي شود.

درهمین حال، انقلابيون در استان صعده نیز بیکار ننشسته اند بلکه در ميادین از جمله میدان "صمود" (پايداري) صعده - با وجود بيرون راندن عوامل رژيم از اين استان - حضور دارند و با هموطنان خود که گرفتار حملات و کشتار رژيم عبدالله صالح هستند، ابراز همدردي و همبستگي مي کنند.

شيخ "فارس مناع" استاندار صعده در مصاحبه با گزارشگر العالم گفت: ما پس از پيروزي انقلابيون در استان صعده براي توسعه اين استان که وضعيت بسيار نامناسبي داشت، تلاش کرديم و توانستيم امکانات و تسهيلات را براي ساکنين فراهم کنيم.   

استان صعده پس از 6 جنگي که رژيم به مدت 6 سال در اين استان به راه انداخت، هم اکنون آرام است و شادي در چهره ساکنين استان ديده مي شود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها