فروش زيردريايي آلماني به رژيم صهيونيستي

فروش زيردريايي آلماني به رژيم صهيونيستي
يکشنبه 13 آذر 1390 - 09:50

ارتش رژيم صهيونيستي با در اختيار داشتن سه زيردريايي دلفين مجهز به موشکهاي دوربرد و اتمي کروز در صدد خريد دو زيردريايي ديگر از کشور آلمان است

به گزارش پايگاه اطلاع رساني العالم "رؤوفين بدهاستور" رئيس مرکز مطالعات راهبردي دانشگاه نتانيا اسرائيل در گفتگو با شبکه 10 تلويزيون رژيم صهيونيستي گفت : زيردرياييهاي مجهز به موشکهاي اتمي اسرائيل جزو ذخائر راهبردي آن به شمار مي رود.
وي افزود : در صورت حمله دشمن به زرادخانه ها، زيردرياييها ذخاير تسليحاتي مهمي براي اسرائيل تشکيل مي دهند.
بدهاستور در خصوص اخبار رسانه اي آمريکا و غرب در خصوص کاهش ميزان توليد سلاح اتمي در جهان اظهارداشت: در سال 2012 اجلاسي  با شعار خاورميانه عاري از سلاحهاي کشتار جعمي برگزار خواهد شد.در صورت مشارکت اسرائيل در اين اجلاس دولت تل آويو در زمينه فاش ساختن ذخائر تسليحاتي خود با فشارهاي بسياري مواجه مي شود.
دکتر "وسيم بزي" نويسنده و تحليلگر مسائل سياسي در بررسي اين گزارش در گفتگو با برنامه اين هفته "العين الاسرائيليه"( ازنگاه رسانه هاي اسرائيل ) شبکه خبري العالم تصريح کرد: اصولا دولت‌هاى آلمان غربى پس از جنگ جهانى دوم و آلمان متحد (پس از اتحاد دو آلمان در سال سوم اکتبر 1990)همواره سعى کرده‌اند با اتخاذ سياست‌هاى حمايتى از يهوديان و دولت اسرائيل سياست‌هاى نژادپرستانه هيتلر را از اذهان جهانيان بزدايند.
دولت آلمان در راستاي اين سياستها تسهيلات ويژه اي را در زمينه فروش تجهيزات نظامي در اختيار رژيم اسرائيل قرار داده است به گونه اي که رژيم اسرائيل براي خريد زيردريايي دلفين آلمان تنها يک سوم قيمت حقيقي اين زيردريايي را به دولت آلمان پرداخت مي کند.
وي گفت: صهيونيستها در صدد توسعه قلمرو راهبردي اسرائيل در درياها هستند.
وي هدف عمده رژيم اشغالگر قدس از خريد دو زيردريايي دلفين را تبليغات رسانه هاي اين رژيم در خصوص قدرت تسليحاتي اسرائيل و تقويت روحيه ساکنان سرزمينهاي اشغالي دانست.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها