پایان زمان تعیین حاکمان یمن توسط رژیم سعودی

پایان زمان تعیین حاکمان یمن توسط رژیم سعودی
شنبه 8 بهمن 1390 - 15:16

يك فعال سياسي يمني، حزب حاكم اين كشور را به دسيسه چيني براي ايجاد دشمني و تفرقه ميان" جوانان انقلاب" و گروه هاي پيوسته به انقلاب متهم و تاکيد کرد که زمنان تعيين حاکمان يمن ازسوي آمريکا و رژيم سعودي بسرآمده است.

کنگره ملی ، حزب حاکم که رهبری آن را عبدالله صالح دیکتاتور یمن برعهده دارد، شایعه کرده سرلشگر "علي محسن الاحمر" كه از رژيم جدا شده، براي تبدیل شدن به حاکم نظامی این کشور برنامه ریزی کرده است.

"وليد العماري" از اعضاي برجسته جوانان انقلابی یمن، روز شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: ملت يمن امروز اجازه مصادره انقلاب را نخواهند داد، آنها ضد رژیم  فاسد حاكم بپا خاسته و نمی گذارند اعضای خاندان و نزدیکان این رژیم قدرت را در اختیار بگیرند.

وی گفت: حزب كنگره ملي تلاش جدي دارد تا با شايعه پراكني ميان جوانان انقلاب و نظاميان و ديگراني كه به انقلاب پيوسته اند ايجاد دشمني كند، در حالي كه هيچ يمني اين قبيل شايعات را تاييد و باور نمي كند.

العماری تاكيد كرد: این دیگر آمريكا و عربستان سعودی نيستند كه حاكم يمن را منصوب مي كنند زيرا يمني ها ضد مزدوران بیگانه به پا خاسته اند و كسي را مي خواهند كه خواسته ها و آرمان هاي شان را برآورده كند.

این فعال سیاسی یمنی خاطرنشان كرد: انقلاب يمن امروز از دخالت هاي منطقه اي و بين المللي فراواني رنج مي برد؛ اما پايداري جوانان آنها را وادار به كنار نهادن دخالت ها و آغاز همكاري با ملت يمن خواهد كرد.

پربیننده ترین خبرها