نیروهای انگلیسی و قطری درحمص سوریه

نیروهای انگلیسی و قطری درحمص سوریه
جمعه 21 بهمن 1390 - 06:54

پايگاه اينترنتي صهيونيستي"دبكا" فاش کرد:نيروهاي قطري و انگليسي در عمليات نظامي حمص حضور دارند و دركنار گروه هاي مسلح موجود دراين شهر درحال جنگ با ارتش سوريه هستند.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم به نقل از پایگاه اینترنتی " المنار" ، دبکا که با دستگاه هاي اطلاعاتي رژيم صهيونيستي مرتبط است ، افزود: نيروهاي غربي و عربي در محله هاي خالديه، بابا عمرو، باب دريب و رستن شهر حمص حضور دارند.

سايت دبكا اضافه کرد: نيروهاي غربی و عربی موجود در اين مناطق تجربيات تاكتيكي، مساعدات لجستيك و سلاح در اختيار گروه هاي مسلح ضد نظام سوریه قرار مي دهند و با آنها همکاری اطلاعاتي دارند.

این پایگاه ادامه داد: حضور اين نيروها، پایه اساسي طرح جديد مرتبط با سوريه است كه "رجب طيب اردوغان " نخست وزير تركيه در پي متبلور كردن آن است.

اين پايگاه صهيونيستي خاطرنشان کرد: منابع اطلاعاتي در پایتخت تركيه اعلام كرده اند كه براساس این طرح فعاليت تركيه در داخل شهرهاي سوريه كه گروه هاي مسلح در آنها حضور دارند ، گسترش می یابد و نيروهاي تركيه و كشورهاي عربي به شهر حمص اعزام خواهند شد.

دبكا افزد:حضور نيروهاي ويژه انگليسي و قطري در شهر حمص يكي از پرونده هایی بود که بشار اسد ریيس جمهور سوريه در ديدار با سرگئي لاوروف وزير امور خارجه و ميخائيل باردكف ریيس دستگاه اطلاعاتي و گروه كارشناسان روسيه ارائه کرد.

وزارت امور خارجه روسيه نگراني خود را از اخباري مبني بر حضور نيروهاي ويژه قطري و انگليسي در سوريه اعلام كرد و تشكيل "گروه دوستان سوريه" را كه آمريكا براي تشكيل آن تلاش مي كند ، غير قانوني و مايه نگراني دانست.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها