عضو ارشد جبهه عمل اسلامي لبنان:

مصربا الهام ازايران سفير اسراييل رااخراج كند

 مصربا الهام ازايران سفير اسراييل رااخراج كند
يکشنبه 23 بهمن 1390 - 14:55

بيروت (العالم) ـ يكي از رهبران جبهه عمل اسلامي لبنان از كشورهاي انقلابي عربي و بويژه مصر كه موفق به سرنگوني ديكتاتورها شده اند، دعوت کرد كه با الهام از انقلاب اسلامي ايران، سفير رژيم صهيونيستي را اخراج كنند.

شيخ غازي حنينه روز يكشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، با اشاره به اقدام ايران در اخراج سفير رژيم صهيونيستي پس از پيروزي انقلاب تصريح كرد: انقلاب اسلامي ايران در آن مقطع بدون توجه به سود و زيان هاي مادي و بدون توجه به احتمال بسيج سياسي و نظامي جهاني ضد اين انقلاب جوان، چنين گام بزرگي را با تكيه بر دستورات ديني براي حمايت از برادران مسلمان خود و مقابله با ظلم و استكبار برداشت.

شيخ حنينه از نيروهاي انقلابي كه در كشورهاي عربي به خصوص مصر به قدرت رسيده اند، دعوت کرد بدون توجه به مساله سود و زيان مادي، سفير اسراييل را از كشورهاي خود اخراج كنند.

اهتزاز پرچم فلسطين برفراز اولين سفارتخانه جهان

عضو ارشد جبهه عمل اسلامي لبنان افزود: انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني (ره) در روزهاي نخست خود گام مهمي برداشت و سفير اسرائيل در تهران را اخراج و سفارت اين رژيم را به سفارت فلسطين تبديل كرد و اين سفارتخانه اولين سفارتخانه در جهان بود كه پرچم فلسطين بر فراز آن برافراشته شد.

خدمات انقلاب اسلامي ايران به جهان اسلام

وي با اشاره به خدمات انقلاب اسلامي ايران به جهان اسلام تاكيد كرد: انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني (ره) در روزهاي نخست خود گام مهمي برداشت و بدون توجه به مساله سود و زيان ، سفير اسراييل در تهران را اخراج و سفارت اين رژيم را به سفارت فلسطين تبديل كرد.

شيخ حنينه تصريح كرد: راهپيمايي ميليوني مردم ايران در سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي نشان مي دهد انقلاب اسلامي ايران رويدادي گذرا در تاريخ اين كشور نيست بلكه جنبشي اصيل ، پايدار و استوار نزد مردان ، زنان ، جوانان ، سالمندان و همه اقشار ملت ايران است.

حماسه ملت ايران؛ ياس آمريكا واسراييل

عضو ارشد جبهه عمل اسلامي لبنان افزود: حماسه مردم ايران در سي وسومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، آب پاكي را روي دست دشمن آمريكايي همپيمان با صهيونيسم جهاني ريخت، دشمناني كه همواره تبليغ مي كردند انقلاب اسلامي در حال محو يا كم رنگ شدن نزد ملت ايران است.

وي راهپيمايي هاي باشكوه سراسري سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در 22 بهمن را براي دولت آمريكا نااميد كننده خواند و گفت: مردم ايران وفاداري خود را به رهبر خود امام خامنه اي حفظه الله اعلام كردند.

الگوي جنبش مردمي ايران دركشورهاي اسلامي

شيخ حنينه ادامه داد: الگوي جنبش مردمي ايران كه باعث پيروزي انقلاب اسلامي دراين كشور شد بدون شك در كشورهاي عربي و اسلامي انعكاس يافته است.

وي گفت: انقلاب اسلامي ايران اين انديشه را به ملت هاي عربي و اسلامي رسانده است كه اگر ملتها به پا خيزند و در سايه رهبراني كه الگوي راستيني براي اين ملت ها باشند، ايثارگري كنند مي توانند همانگونه كه جمهوري اسلامي از انقلاب و جنبش مردمي خود نتيجه گرفت، نتيجه بگيرند.

انقلاب اسلامي ايران الهام بخش بيداري اسلامي

شيخ حنينه اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران بدون شك الهام بخش بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه است.

عضو ارشد جبهه عمل اسلامي لبنان گفت: انقلاب اسلامي ايران كه سي و سومين سالگرد پيروزي خود را پشت سر مي گذارد با تعهد رهبري سياسي و مذهبي خود كه حركت مردمي ايران را رهبري مي كند، هنوز بر اهداف اصيل آغازين خود كه امام خميني (ره) آنرا ترسيم كرد، پايبند است.

تجليل از اظهارات هنيه در تهران

وي همچنين از اظهارات اسماعيل هنيه نخست وزير فلسطين، در مراسم سي و سومين سالگرد پیروزی انقلاب اسلامي در تهران، مبنی براینکه هرگز رژيم اسراييل را به رسميت نخواهد شناخت، تجلیل کرد.

شيخ حنينه، موضع هنيه در تهران را آشكارترين موضع يك مسوول فلسطيني دانست كه از حمايت همه اسلامگرايان و عربها برخوردار است.

MO - 11 - 21:38

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها