مجازات جمعی مردم در بحرین

مجازات جمعی مردم در بحرین
سه شنبه 25 بهمن 1390 - 18:51

عضو جمعيت حقوق بشر بحرين تأکيد کرد، رژيم آل خليفه در حال مجازات جمعي مردم و اجراي قانون وضعيت فوق العاده بدون علني کردن آن است.

"يوسف المحافظه" روز سه شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم اظهار داشت: رژيم آل خليفه سياست "مجازات جمعي" را در بحرین اعمال مي كند.

المحافظه به متوقف كردن خودرویش در يكي از ايست هاي بازرسي منطقه بني جمره اشاره كرد و گفت: نيروهاي امنيتي من را در منطقه بني جمره متوقف كردند، و مداركم را گرفتند و از من درباره مقصدم بازجویي كردند .

المحافظه خاطرنشان کرد: بسياري از فعالان سياسي بامداد امروز به سوي ميدان  اللؤلؤه حركت كردند، که 3 نفر از آنها بازداشت شدند.

عضو جمعيت حقوق بشر بحرين تاکید کرد: همه مسيرهاي منتهي به ميدان اللؤلؤه مسدود است، و نيروهاي و خودروهاي گارد ملي ، پليس و دستگاه اطلاعاتي در اطراف ميدان مستقر شده اند .

المحافظه گفت: رژيم همچنين سياست سانسور خبري و منحرف كردن افكار عمومي را درپيش گرفته است و خبرنگاران رسانه هاي معروف جهاني را از پوشش خبري وقايع بحرين منع مي كند.

المحافظه خاطرنشان کرد: انقلابيون بحرين با وجود سانسور خبري توانسته اند از طريق اينترنت آخرين تحولات كشورشان را در اختيار رسانه هاي خارجي قرار دهند .

 

SM-14-12:39



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها