پایان اسرائیل در سال 2013

پایان اسرائیل در سال 2013
چهارشنبه 26 بهمن 1390 - 09:20

يک کارگردان اسرائيلي مدعي شد ايران در 23 فوريه 2013 اراضي اشغالي را با بمب اتم هدف قرار داده، و به موجوديت اين رژيم پايان مي دهد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "رانین بارانی" کارگردان صهیونیست در یک فیلم کوتاه مدعی شده است که ایران در 23 فوریه 2013 با هدف قرار دادن اراضی اشغالی بوسیله "بمبهای اتم" به موجودیت این رژیم پایان می دهد.

باراني " این فيلم كوتاه پنج دقيقه ای را "روز آخر" نامیده است؛ رویدادهای فيلم در تاريخ 23 فوريه 2013 اتفاق مي افتد، و بازيگران آن را افرادي داوطلب هستند.

فيلم " روز آخر " با پلاني از موشك هايي در آسمان آبي آغاز مي شود. صداي زمينه تصوير ، آژيرهاي خطري است كه صداي آن هر لحظه بلندتر مي شود. در يك خودرو كوچك دو سرنشين وحشت زده در تلاشند از قدس اشغالی كه هدف حمله موشك هاست به خانه يك زن فرار كنند.

دوربين هر از چند گاه ، خودرو را رها مي كند تا تصاويري از صحنه بالا رفتن ستون هاي دود سياه به آسمان نشان دهد در حالي كه راديو ، اخباري را از این تحولات پخش مي كند. ناگهان تصوير سياه مي شود و فلشي سفيد روي صفحه ظاهر مي شود و صداي زمينه تلويزيون هشدار مي دهد كه "ايراني ها منطقه اي دوردست از شهر را با بمب اتم هدف قرار دادند" !!!.

در بخش دیگری از این فیلم، تعدادي از مردم وسط جاده هستند. دو سرنشين از خودرو خارج مي شوند تا به ديگران كمك كنند. زني روي زانو بر زمين نشسته و پسرش را در آغوش گرفته است، پسر در واكنش به نور چشمانش را نمي بندد، ولی ديگر نمی تواند اطراف خود را به وضوح ببیند. خودروي ديگري وارد صحنه مي شود كه حامل مردي زخمي است. صداي تعدادي از مردم در حال جيغ زدن به گوش مي رسد كه صداي آنان را آژير خطر ديگري قطع مي كند؛ که ناگهان جنگنده ها آسمان را مي شكافند و شهر را اين بار از نزديك با بمب اتم دوم هدف قرار مي گیرد!!!!. صداي گريه آلود يكي از مردم به گوش مي رسد كه مي پرسد : ارتش كجاست ؟! ".

 

در پلان پایانی فيلم " روز آخر" دو سرنشين خودرو سعي مي كنند پيش از آن كه بمب ها صحنه را به هم بريزند ، فرار كنند.

 

بارانی به شبکه 2 رژیم اشغالگر گفت: "برخي گمان مي كنند كه من به جناح محافظه كار اسراييلي وابسته هستم كه انديشه حمله به ايران را ترويج مي كند. و برخي ديگر اين فيلم را در چارچوب تبليغات چپ گراياني جاي مي دهند كه درصدد ايجاد وحشت در افكار عمومي هستند".

وي افزود : "نمي دانم كه اسراييل كي مي خواهد از اين فيلم براي توضيح ديدگاه خود در عرصه بين المللي استفاده كند".

 

اما ريچارد سيلور اشتاين وبلاگر اسراييلي، اين فيلم را در چارچوب فريبكاري به نفع تبليغات ضد ايراني توصیف کرده و مي گويد : "آژانسي كه فیلم روز آخر را تبليغ مي كند، آژانس ران توروسيان است كه بازاريابي و تبليغ فيلم صندوق كلاريون را كه فيلمي ضد اسلامي است بر عهده داشته؛ و اين موضوع خيلي از مسائل درباره محتواي فيلم و هدف از ساخت آن را توضيح مي دهد".

 

26



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها