آرامش سوریه تهدیدی برای اسرائیل

آرامش سوریه تهدیدی برای اسرائیل
يکشنبه 30 بهمن 1390 - 09:35

محافل رسانه اي رژيم صهيونيستي با اذعان به اينکه پيروزي بشار اسد رئيس جمهوري سوريه بر شورشيان مسلح و بازگشت ثبات به اين کشور تهديدي براي اين رژيم محسوب مي شود، به زمينه سازي لازم براي حمايت از مخالفان سوري روي آورده اند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبري العالم،"ايهود يعري" تحليلگر مسائل عربي کانال 2 تلويزيون رژيم صهيونيستي گفت: حافظ اسد پدر بشار با خاموش کردن آشوبهاي سال 1982 میلادی شهر "حما" توانست به مدت سه دهه ثبات را در کشور برقرار سازد و بشار هم مانند پدرش مي تواند آشوبهاي اخير سوريه را خاموش کند.

وي مدعي شد: اسرائيل تاکنون در قبال تحولات سوريه خويشتنداري کرده است، اما با گسترش دامنه تحولات در اين کشور زمان آن فرا رسيده است که تل آویو در عرصه سوريه وارد عمل شود.

"حسين زلغوط" نويسنده و تحليلگر مسائل سياسي در بررسي اين گزارش در گفت وگو با برنامه اين هفته "از نگاه رسانه هاي اسرائيل" شبکه خبري العالم، تصريح کرد: از آنجا که سوريه همواره يکي از ارکان اصلي محور مقاومت مي باشد، يک تهديد جدي براي امنيت رژيم صهیونیستی محسوب مي شود.
وي افزود: رژيم اسرائيل با هدف متزلزل کردن دولت دمشق، همواره خواستار گسترش دامنه آشوب ها و ناآرامي ها در سوريه است اما با بازگشت ثبات به شهر "حمص" این خواسته آنها به سراب تبديل شده است.



پربیننده ترین خبرها