هدف ورود تسلیحات بیشتر به سوریه است

هدف ورود تسلیحات بیشتر به سوریه است
چهارشنبه 10 اسفند 1390 - 19:14

دمشق(العالم)- يك تحليلگر سياسي سوري هدف از پيش نويس قطعنامه جديد آمريكا و فرانسه در شوراي امنيت را فرصت دهي براي ورود سلاح و افراد مسلح به سوريه دانست.

«شريف شحاده» امروز چهارشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت، آمريكا يا فرانسه از ابتداي بحران سوريه هيچ راه حل سياسي براي اين بحران ارائه نكرده اند و پيش نويس جديد با هدف دادن وقت و فرصت به تروريست ها براي تجديد قوا - پس از سيطره نيروهاي سوريه بر اغلب مناطق استان حمص - ارائه شده است.

وي تاكيد كرد كه پكن و مسكو با هيچ پيش نويسي تحت پوشش گشودن راه هاي امن امدادرساني در سوريه موافقت نخواهند كرد، زيرا روسيه اين الگو را درباره ليبي آزمود كه چگونه ناتو به بهانه حمايت از شهروندان وارد شد [ و اهداف غرب را عملي كرد.]

شحاده افزود، كشورهايي كه امروز ضد سوريه پيش نويش و قطعنامه مي دهند درباره بحرين و عربستان و رويدادهاي اين دو كشور سكوت كرده اند.

وي دليل تمركز اين كشورها بر سوريه را آگاهي آن ها از سيطره كامل قريب الوقوع ارتش سوريه بر استان حمص خواند.

اين تحليلگر سياسي سوري با اشاره به سكوت كامل شوراي حقوق بشر سازمان ملل در قبال رويدادهاي بحرين و عربستان از تمركز اين شورا بر مسئله سوريه انتقاد و آن را سياسي كاري با هدف ضربه زدن به محور مقاومت خواند.

 

MKH-29-10:43

پربیننده ترین خبرها