بررسی نحوه تامین امنیت حجاج

بررسی نحوه تامین امنیت حجاج
يکشنبه 18 تير 1396 - 11:07

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه تامین امینت حجاج در جلسه صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون خبر داد.

العالم- ایران

مهرداد لاهوتی در جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: امروز جلسه فراکسیون با رئیس سازمان حج و زیارت بود و نمایندگان نگرانی خود را در این مورد بیان کردند و بر این موضوع تاکید داشتند که با توجه به روابط سیاسی عربستان با ایران آیا اعزام حجاج به صلاح است و یا خیر؟

وی افزود: در این جلسه رئیس سازمان حج گفت که با توجه به مذاکرات انجام شده با عربستان جای هیچ نگرانی نیست و تاکید کرد که در قراردادهایی که سال های قبل بین ایران و عربستان در مورد اعزام حجاج بوده است بندی به عنوان تامین امنیت از طرف عربستان در نظر گرفته نمی شد اما امسال بند قانونی در این قرارداد از طرف عربستان پذیرفته شده است و آن هم بحث تامین امنیت حجاج است.

لاهوتی در پایان ادامه داد: همچنین رئیس سازمان حج در این جلسه تاکید داشت که حتی مسئولان امنیت داخلی کشور نیز امنیت حجاج را بررسی کردند و اعزام حجاج تنها تصمیم سازمان حج نبوده بلکه تصمیم نظام است که قرار شد رئیس فراکسیون جمع بندی و نگرانی نمایندگان را به مبادی ذی ربط اعلام کند و اگر لازم باشد با مسئولین این مبادی جلسه برگزار کند.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها