ظریف وارد نیویورک شد

ظریف وارد نیویورک شد
جمعه 23 تير 1396 - 02:12

وزیر خارجه و دو تن از معاونانش شامگاه پنجشنبه به وقت تهران وارد نیویورک شدند.

العالم - ایران

وزیر امور خارجه کشورمان به همراه معاونانش عراقچی و تخت روانچی به منظور شرکت در شماری از نشست های رسانه ای و بین المللی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بعد از ظهر پنجشنبه به وقت محلی وارد نیویورک شدند.

محمد جواد ظریف در نظر دارد در نشست های سیاسی سالانه مجمع عمومی سازمان ملل که از 19 تا 28 تیرماه ادامه خواهد داشت، شرکت و سخنرانی کند. همچنین تیمی از معاونت محیط زیست ریاست جمهوری نیز در این سفر حضور دارند.

 ریشه کنی فقر و ترویج رفاه در جهانی در حال تغییر  شعار نشست های سیاسی عالیرتبه در سال جاری  است. رهبران و سران دولت ها و رئوسا و اعضای ارشد جوامع مدنی، کسب و کار، دانشگاهیان و دیگران کارشناسان از سراسر جهان در نشست های سیاسی مجمع عمومی سازمان ملل شرکت خواهند کرد.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، دکتر ظریف در حاشیه نشست های سازمان ملل با اندیشمندان، مقام ها و شخصیت های جهانی از کشورهای گوناگون نیز دیدار و گفتگو خواهند کرد. سخنرانی وزیر خارجه کشورمان در اندیشکده شورای روابط خارجی با حضور ریچارد هاس رییس این مرکز در دوشنبه 26 تیرماه (17 ژوییه) جزو برنامه کاری ایشان طی اقامت در نیویورک ذکر شده است.

پربیننده ترین خبرها