نارضایتی نتانیاهو از آغاز مذاکرات هسته ای با ایران

نارضایتی نتانیاهو از آغاز مذاکرات هسته ای با ایران
شنبه 13 اسفند 1390 - 04:46

ايلنا:نخست وزير رژيم صهيونيستي از ايده از سرگيري مذاکرات گروه 5+1 با ايران درباره موضوع هسته اي اين کشور ابراز نارضايتي کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم به نقل از خبرگزاری رویترز، "بنیامین نتانیاهو" در پی دیدارش با "استفان هارپر" نخست وزیر کانادا  با طرح اتهام واهی علیه ایران مدعی شد: "ایران می تواند باز هم کاری کند که قبلا انجام داد. ایران همانند گذشته می تواند برای فریبکاری و تعلل به مذاکرات ادامه داده یا از آن سوء استفاده کند تا بتواند به پیشرفت در برنامه هسته ای خود و به خط پایان هسته ای، به سرعت برسد."

او افزود: معتقدم که جامعه بین المللی نباید در این دام بیفتند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین ایران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای متهم و ادعا کرد: "قدرتهای بزرگ اتفاق نظر دارند که همه گزینه ها باید همچنان برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای روی میز باشد".

نتانیاهو افزود که می خواهد آزادی مانور رژیم صهیونیستی درقبال تهدید ایران را حفظ کند و قصد ندارد که از آمریکا بخواهد خطوط قرمز درباره ایران وضع کند.

او بار دیگر با متهم کردن ایران به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای گفت: "اسرائیل حق خود را برای دفاع از خودش در برابر ایران محفوظ می دارد و جامعه بین المللی نباید اجازه ادامه تلاش دامنه دار ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را بدهد".

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها