تأکید صالح و انصارالله بر ادامه مقابله با تجاوز سعودی

تأکید صالح و انصارالله بر ادامه مقابله با تجاوز سعودی
يکشنبه 1 مرداد 1396 - 13:56

رئیس جمهور سابق یمن ضمن تأکید بر فراهم کردن تمام تسلیحات لازم برای هواداران خود و نیز رزمندگان انصارالله برای ادامه مبارزه، خواستار آمادگی کامل برای ادامه مبارزه با تجاوز عربستان به یمن شد.

العالم - یمن

به گزارش پایگاه خبری اسپوتنیک علی عبد الله صالح با حضور در یکی از پادگان های آموزشی در جنوب صنعا به همراه "صالح الصماد"، رئیس شورای عالی سیاسی با نظامیان دیدار کرده و پایداری و استقامت آنها را در جنگ ستود و به آنها وعده داد که حکومت و متحدانش تمام تجهیزات و سلاح های پیشرفته را در اختیار آنها قرار می دهد.

علی عبد الله صالح به همراه صالح الصماد و برادرزاده خود، سرتیپ "طارق محمد عبدالله صالح" در بازدید از پادگان های آموزشی ویژه در سنحان در جنوب صنعا گفت که طارق محمد صالح یک دوره چند روزه را در زمینه استتار به نظامیان برگزار خواهد کرد. افراد آموزش دیده را در تمام جبهه ها به کار خواهد گرفت.

از سوی دیگر صالح الصماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن هم خواستار مقابله به مثل در برابر چالش های موجود شده و گفت نباید به کسانی که قصد دارند وحدت داخلی بین حوثیها و کنگره مردمی عام را از بین ببرند اجازه کار داد. وی خاطرنشان کرد که این اجتماع سرآغاز عملیات جدیدی علیه متجاوزان سعودی خواهد بود.

208

پربیننده ترین خبرها