لبیک بحرینی‌ها به دعوت شیخ عیسی قاسم

لبیک بحرینی‌ها به دعوت شیخ عیسی قاسم
دوشنبه 15 اسفند 1390 - 06:27

مسئول اطلاع رساني جمعيت عمل اسلامي بحرين، با تاكيد بر ادامه جنبش انقلابي مردم اين کشور، از استقبال مردم براي شرکت در راهپيمايي جمعه آينده به دعوت آيت الله شيخ عيسي قاسم خبر داد.

"ياسر الماحوزي" روز دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: مردم بحرين در راستاي تداوم جنبش اعتراضي خود و برگزاري راهپيمايي ها و تظاهرات برای دستيابي به حقوق برحق خود، روز جمعه به دعوت آيت الله شيخ عيسي قاسم لبیک می گویند، و راهپيمايي گسترده اي را برگزار خواهند كرد.

وی با اشاره به تداوم تجاوزگري رژيم آل‌خليفه عليه مردم این کشور گفت: رژيم بحرين همچنان از ماشين نظامي خود و گازهاي سمي عليه مردم استفاده مي كند، و نيروهاي مزدور اين رژيم نيز به مردم اعم از كوچك و بزرگ تعدي مي كنند.

همچنین "شیخ عبدالجلیل مقداد" روحانی برجسته بحرینی که در زندان های رژیم آل‌خلیفه در اسارت به سر می برد، از مردم این کشور دعوت کرده است تا در تظاهرات جمعه آینده شرکت کنند.

"يوسف الحوري " فعال سیاسی بحرینی روز دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، با اشاره به تجمع دیروز هزاران بحريني در شهرك "المقشع" (غرب منامه) در محكوم كردن اقدامات سركوبگرانه رژيم، اظهار داشت: اين تجمات و اعتصاب ها تاكيدي براي كساني است كه تصور مي كنند با گذر زمان، اراده مردم متزلزل شده، و از مواضع خود عقب نشيني نخواهند كرد .

يوسف الحوري ،با محكوم كردن اظهارات حمد بن عيسي آل خليفه، پادشاه بحرین درباره وابستگي مردم بحرين به عوامل خارجی و اينكه معترضان از "قطر" و منطقه "الزباره" آمده اند، گفت : اين پادشاه و خاندان حاكم عقده وابستگي به ديگر كشورها را دارند؛ آنها ديگران را به رسميت نمي شناسند، و در عين حال مي خواهند با آنها مذاكره كنند؛ اين تظاهرات پاسخي به اين اظهارات و تلاشهاي خاندان حاكم براي تحويل بحرين به آل سعود است.

الحوری افزود: اين تظاهرات هم چنين پاسخي به كساني است كه معتقدند نمادهاي مذهبي و سياسي دچار اختلاف شده اند؛ بنابراين ما نيز دعوت آيت الله مقداد را از آنجايي كه در راستاي وحدت آفريني و ايجاد انسجام ميان همه مخالفان دولت است، پاس مي داريم.

 

03/04-14:56    

04/03- 16:48



پربیننده ترین خبرها