همه‌پرسی در بحرین برای ادامه انقلاب

همه‌پرسی در بحرین برای ادامه انقلاب
جمعه 19 اسفند 1390 - 17:28

يك فعال سياسي بحريني راهپيمايي " لبيك يا بحرين" را که امروز با حضور صدها هزار نفربرگزار شد، همه پرسي براي ادامه انقلاب توصيف كرد.

" ابراهيم المدهون" روز جمعه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، تأکید کرد: راهپيمايي سراسري امروز بحرين، پاسخ مردم به ادعاي به پايان رسيدن انقلاب این کشور است.

وی با اشاره به افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان،  پس از صدور گزارش بسيوني خاطرنشان کرد: راهپيمايي امروز نقطه آغاز مرحله جديدي از انقلاب بحرین است؛ این مرحله، مرحله پايداري و تشديد فعاليت هاي انقلابي تا دستيابي به مطالبات مردم است.

 

"علی الفائز" فعال سياسي بحريني نیز با تجليل از مشاركت آیت الله "شيخ عيسي قاسم" رییس شورای علمای بحرین در تظاهرات گسترده امروز، تاكيد كرد : حضور شیخ عیسی قاسم در تظاهرات گسترده امروز، نشان دهنده پافشاري علما و مراجع بر ضرورت تحقق مطالبات مردم بحرين است.

الفائز به العالم گفت: شيخ عیسی قاسم يك ماه پيش آشکارا از مردم خواست با نيروهاي امنيتي و اشغالگران سعودي در صورت تعرض به نواميس مومنان، مقابله كنند. اما اينك پس از آن كه ديد رژيم در موضع گيري عجيبي مدعي پايان يافتن انقلاب بحرين شده است ، به پا خاست و مردم را به برگزاري تظاهرات گسترده " لبيك یا بحرين" فراخواند و با انتخاب اين عنوان ، مجال مشاركت همه ملي گراها به دور از وابستگي هاي طائفي و حزبي را فراهم كرد.

 

SAM-09-10:40

09-15:48

 



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها