علماي اسلامي:

عربستان دست از اشغال بحربن بردارد

شنبه 20 اسفند 1390
06:32
عربستان دست از اشغال بحربن بردارد بيروت (العالم)– علماي اسلامي با بيان اين كه نقش عربستان دربحرين خدمت به سياست هاي آمريكا و تامين منافع رژيم صهيونيستي است، خواستار پايان اشغالگري سعودي ها در بحرين شدند.

شيخ احمد الزين رئيس هيات امناي تشكل علماي مسلمانان در لبنان شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: نيروهاي سعودي بايد از بحرين خارج شوند زيرا حضور اين نيروهاي اشغالگر در بحرين ، موجب دعوت به ناآرامي در ديگر كشورهاي عربي و اسلامي مي شود.

وي اظهار داشت: ملت هاي عرب درعربستان و ديگر كشورها بايد دربرابر اين سياست كه مبتني بر خدمت به استعمارگران و آمريكا است، ايستادگي كنند.

شيخ ماهر حمود امام جماعت مسجد قدس در شهر صيدا در لبنان نيز به العالم، گفت : تنها راه حل بحران بحرين، اعطاي حقوق مشروع مردم به آنان است.

وي خواستار خروج نيروهاي اشغالگر سعودي از بحرين شد و افزود: هيچ توجيهي براي حضور اين نيروها در بحرين وجود ندارد.

شيخ محمد موعد مسئول روابط بين المللي شوراي علماي فلسطين در مصاحبه با العالم، از دولت بحرين خواست كه حقوق مردم را به طور كامل به آنان اعطا كند و نيز از دولت عربستان سعودي خواست كه در امور داخلي بحرين ، دخالت نكند.

9-20:40
 



0% ...

آخرین اخبار

مشاغل تازه زیر سایه جنگ؛ نبرد مردم غزه برای تأمین معاش در میان آوارها


تاکید ایران و روسیه بر خروج فوری نیروهای صهیونیستی از لبنان


اردوغان با پزشکیان درباره مذاکرات ایران-آمریکا


پیش‌بینی‌ها در منطقه... رئیس جمهور ایران فردا به اسلام آباد سفر می‌کند


لبنان پس از ژنو؛ بازتاب نقش ایران در تثبیت آتش‌بس لبنان و پیگیری خروج "اسرائیل" از این کشور


رئیس جمهوری :سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونسیتی عامل ناامنی در منطقه است


صدای مادران داغدار میناب در شورای حقوق بشر؛ روایت یک مادر از رنج بازماندگان حمله به مدرسه شجره طیبه


لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است


قالیباف به عمان رفت


حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۷