ترس سعودی ها از پیش بینی علی دایی

ترس سعودی ها از پیش بینی علی دایی
سه شنبه 31 مرداد 1396 - 13:13

رسانه های سعودی در بازتاب پیش بینی ستاره سرشناس فوتبال ایران ترس خود از درست درآمدن این پیش بینی را نشان دادند.

العالم _ ایران / ورزشی

 علی دایی از آن دست چهره های سرشناس فوتبال ایران است که همواره در میان فوتبالدوستان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نیز ارج و قرب خاصی دارد. بازیکنی که همچنان عنوان برترین گلزن بازی های ملی را در اختیار دارد  این روزها بار دیگر با پیش بینی که در ارتباط با رویارویی پرسپولیس با الاهلی عربستان داشته مورد توجه رسانه های سعودی قرار گرفته است.

در فاصله چند ساعت تا بازی حساس دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و الاهلی در مسقط برخی رسانه های سعودی منتسب به باشگاه الاهلی با انتشار صحبت های علی دایی با روزنامه های ایران نسبت به پیش بینی این چهره سرشناس ابراز نگرانی کردند. یکی از سایت های عربستانی نوشت:« دایی مدعی شده پرسپولیس قوی تر از الاهلی است و از حالا می بیند که سرخپوشان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود. پیش بینی که می تواند زنگ خطر را برای نماینده عربستان به صدا در آورد چون دایی با اطمینان این پیش بینی را انجام داده است».

پیش از این برخی رسانه های سعودی هم با به راه انداختن جنگ های روانی پیش بینی هایی از ستاره های سرشناس فوتبال عربستان منتشر کردند که بازتاب هیچ کدام از این پیش بینی ها به اندازه بازتاب صحبت های اخیر علی دایی در بین محافل فوتبالی قاره آسیا نبود.

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها