"حق" اسرائیل برای حمله به ایران!

يکشنبه 21 اسفند 1390 - 09:23

يک نويسنده عرب با اشاره به تهديدهاي رژيم اسرائيل براي اقدام نظامي عليه ايران، اين سئوال را مطرح کرد که چرا فلسطيني ها "حق" ندارند در برابر اشغالگري ها و تجاوزات اسرائيل، با اين رژيم بجنگند؟

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "فایز ابوشماله" در این مقاله کوتاه نوشت: اسرائیل نابود کردن ایران و مردم این کشور را حق بدیهی خود می داند؛ چراکه تأسیسات هسته ای این کشور را تهدیدی برای خود می داند.

وی افزود: اسرائیل خود را برای پیش دستی درقبال تحولات منطقه حق به جانب می داند، و منطقه اسلامی و عربی را تحت محاصره قرار داده، و حق خود می داند که هرقدرت رو به رشدی را در منطقه با حمله نظامی نابود کند، به این فرض که این قدرت خطری برای وجود اسرائیل است.

ابوشماله خاطرنشان کرد:  چرا ملت عربی فلسطین که سرزمینش به دست اسرائیل نابود شده، و آثار تاریخی و روستاها و شهرهای آن به دست این رژیم درحال تخریب است، حق جنگ با صهیونیستها را ندارد.

وی تأکید کرد: چرا فلسطینی ها برای نابودی صهیونیستها اقدام نمی کنند، آیا صهیونیستها دلیل اصلی نابودی سرزمین فلسطین و راندن و آواره کردن ملتی از این سرزمین نیستند.  

این نویسنده عرب خاطرنشان کرد: اگر نماینده قوانین بین المللی یعنی دبیرکل سازمان ملل متحد، تهدیدهای تروریستی سران اسرائیل علیه کشور مسلمان ایران را نادیده می گیرد، چرا این سازمان شریک کمیته چهارجانبه است، و شروط این کمیته و در رأس آنها نابودی مقاومت را بر فلسطینی ها تحمیل می کند!

ابوشماله گفت: قوانین انسانی درباره هر فلسطینی که با اسرائیل درباره فقط 22 درصد از سرزمین خود مذاکره می کند، و 78 درصد سرزمین خود را به یهودیان می بخشد، چه نظری دارد؟.

این نویسنده عرب تأکید کرد: هر کسی که اسرائیل را به رسمیت بشناسد در حق مردم خود جنایت کرده است؛ و هر کسی که با مقاومت بعنوان راه آزادی فلسطین مخالفت کند، پست و ذلیل است، و هرکسی که به دنبال حفظ پیمان خود با اشغالگران باشد گمراه است.



پربیننده ترین خبرها