شکست سنگین مزدوران سعودی در صحرای میدی

شکست سنگین مزدوران سعودی در صحرای میدی
يکشنبه 12 شهريور 1396 - 21:51

عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه میدی در شمال این کشور به سیطره این نیروها بر مواضع مهم و راهبردی در این منطقه منجر شد.

العالم یمن

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با اجرای عملیاتی ویژه در صحرای میدی در شمال این کشور توانستند چندین مواضع راهبردی را از مزدوران سعودی بازپس گیرند و خسارت سنگینی به آنها وارد کنند.

یک منبع نظامی در وزارت دفاع یمن در بیانیه ای مطبوعاتی تاکید کرد که ارتش و کمیته های مردمی همچنین توانسته اند بر بیش از دو کیلومتر مربع از صحرای میدی سیطره یابند و 3 پایگاه مهم و راهبردی مزدوران سعودی را در مزارع النسیم در شمال صحرای میدی به کنترل خود درآورند.

این منبع خاطرنشان کرد که عملیات نظامی نیروهای یمنی در این منطقه از صبح دیروز شنبه آغاز و تا ظهر یکشنبه ادامه یافت که طی آن شماری از مزدوران سعودی کشته یا زخمی شدند و مقادیری از تجهیزات نظامی آنها به غنیمت گرفته شد.

این منبع گفت: عملیات ویژه ارتش و کمیته های مردمی یمن در صحرای میدی، دشمن را دچار ترس و وحشت کرده است.

درهمین حال نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمعات مزدوران دشمن در شمال کوه های شهرک ذباب در استان تعز را هدف حملات توپخانه ای قرار دادند.

پایگاه های مزدوران سعودی در منطقه ذی تویلق و الطماحی در منطقه الجماجم شهرک الزاهر استان البیضاء یمن نیز هدف حملات نیروهای یمنی قرار گرفت.

المسیره در خبری دیگر از شکست تلاش دشمن برای نفوذ به پایگاه های نیروهای یمنی در منطقه حام المتون و کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای دشمن در این منطقه خبر داد.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین محل تجمع سران مزدور سعودی در پایگاه سحر در مقر لشکر 314 واقع در شهرک نهم را هدف حملات توپخانه ای قرار دادند.

213

پربیننده ترین خبرها