پاسخ تند درخشان به علی کریمی!

پاسخ تند درخشان به علی کریمی!
يکشنبه 19 شهريور 1396 - 19:13

حمید درخشان نسبت به صحبت های علی کریمی که روز گذشته مطرح شده بود واکنش نشان داده است.

العالم _ ایران / ورزشی

 کریمی در صحبت های روز گذشته خود با کنایه درباره درخشان صحبت کرده بود و امروز نیز درخشان پاسخ او را داد.

سرمربی سابق نفت تهران در واکنش به کنایه کریمی به لژیونر شدن او گفت: چند سال بعد از شروع دفاع مقدس، ورزش ما وارد دوره تلخی از دلتنگی های اجتماعی رسید، سال ها قبل، برزگری و قاسمپور و فرکی و عزیزی و روشن و نظری به لیگ های خارجی رفته بودند؛ اما زمانی که ما به لیگ قطر رفتیم و اولین لژیونر دهه 60 شدیم، آن همه ستاره در فوتبال ما نمی دانستند لژیونر یعنی چه...

درخشان همچنان درباره انتقاد کریمی از تعطیل کردن تمرینات نفت گفته است: دوست ندارم درباره اشخاص حرف بزنم؛ اما من در مقطعی تمرین را تعطیل کردم که سرمربی این تیم بودم و این مجوز را داشتم که 2 یا 3 یا هر چقدر دلم بخواهد حتی تا شب بازی بعدی تیم، تمرین را تعطیل کنم؛ پس اگر مثلا آقای برانکو تمرین پرسپولیس را 3 روز تعطیل کند یعنی از تیم پرسپولیس استعقا کرده و میشود سراغ تیم پرسپولیس رفت و سکانش را در دست گرفت؟

درخشان همچنین درباره لحن صحبت های کریمی توضیخ داده است: چه اشکال دارد؛ ایشان سرمربی و مسئول تازه تیم هستند و دلشان می خواهد چنین کنند و به خودشان ربط دارد چه کنند و این هیچ وقت به من ارتباط نداشته و نخواهد داشت. این درباره کسی است که من مربیش بودم، من این حرمت را همیشه به بزرگتر هایم گذاشتم، چون می دانسته و می دانم بی ادبی کردن به بزرگتر نه در فوتبال و سایر ورزش ها، بلکه در تمام عرصه های اجتماعی زندگی، باعث افت شخصیت و روح من است.

خبرورزشی

خط و نشان حمید درخشان برای نفت و علی کریمی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها