واکنش ایران به تجاوز دیپلماتیک آمریکا به روسیه

چهارشنبه 22 شهريور 1396
00:08
واکنش ایران به تجاوز دیپلماتیک آمریکا به روسیه سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام دولت آمریکا در تصرف یا تهدید به اعمال زور علیه اماکن دیپلماتیک کشورهای خارجی در خاک این کشور را محکوم کرد و آن را بدعتی خطرناک دانست.

العالم - ایران/سیاسی

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام اخیر دولت آمریکا در تصرف و بازرسی طولانی مدت اماکن دیپلماتیک روسیه در خاک آن کشور، ضمن تقبیح این اقدام خودسرانه و خلاف عرف و موازین بین المللی گفت: اقدام دولت آمریکا در تصرف یا تهدید به اعمال زور علیه اماکن دیپلماتیک کشورهای خارجی در خاک این کشور محکوم و بدعتی خطرناک است و نشان دهنده آن است که از این پس، اماکن دیپلماتیک هیچ یک از کشورهای خارجی در خاک ایالات متحده آمریکا از ضمانت کافی دولت آن کشور در رعایت مصونیت ها برخوردار نیست.

0% ...

آخرین اخبار

پاکستان: برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه بین ایران و آمریکا تلاش می‌کنیم


بازداشت ۱۱ فلسطینی در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری


پیام سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه به خانواده شهید ماکان نصیری


تداوم حملات به لبنان؛ ۲۰ مورد تجاوز رژیم صهیونیستی در یک روز


پیروزی نامزد فلسطینی‌الاصل در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات‌ آمریکا


تهران آماده مذاکره برای تأمین نفت مورد نیاز مالزی


اسناد جنایات جنگ اخیر به نهادهای بین‌المللی ارائه شد


فرار از پنتاگون؛ استعفای فرمانده دیگری از ارتش آمریکا


پزشکیان: برای معماری جدید امنیتی، دست دوستی به سوی کشور‌های اسلامی دراز می‌کنیم


قالیباف: ایران نشان داد دوران تحمیل اراده بر ملتهای مستقل گذشته است