اعتراف اسرائیل به جنایت در غزه

اعتراف اسرائیل به جنایت در غزه
چهارشنبه 24 اسفند 1390 - 12:12

رسانه هاي رژيم صهيونيستي با اعتراف به تجاوزات اخير اين رژيم در غزه، به توجيه اقدامات جنايتکارانه خود در ترور دبير کل کميته هاي مقاومت مردم غزه پرداختند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، گزارشگر کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: "دبیر کل کمیته های مقاومت مردم غزه بهمراه معاون خود در اطراف غزه ترورشد. پیش از ترور وی شاباک از مدتها پیش تحرکات وی را در غزه تحت نظر داشت".

وی افزود: "ارتش اسرائیل پس از شناسایی القیسی وی را  هدف حمله هوایی قرار داد؛ یافته ها حاکی است زهیر القیسی در صدد تدارک حملات گسترده ای علیه اسرائیل بوده، و عملیات وسیعی را در صحرای سینا علیه مواضع اسرائیلی طراحی کرده بود".

این گزارشگر همچنین خاطرنشان کرد: "سخنگوی کمیته های مقاومت با صدور بیانیه ای بر پاسخ خود به اقدام اسرائیل در ترور القیسی تاکید کرد".

در همین حال تلویزیون رژیم صهیونیستی بخشی از اظهارات "ابو مجاهد" سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی را پخش کرد.

ابو مجاهد تصریح کرد: "کمیته های مقاومت مردمی در برابر این اقدام دست و پا بسته نخواهد ماند، و برای پاسخ به این تجاوز وارد عمل می شوند".

 

دکتر "معین مناع" کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در بررسی این گزارش در گفتگو با برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" (از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم تصریح کرد: "رژیم صهیونیستی همواره تحرکات فعالان فلسطینی را رصد کرده و سپس برای ترور این شخصیتها وارد عمل می شود".

وی افزود: "بدون شک مقاومت مردم فلسطین در برابر تجاوزات اشغالگران دست و پا بسته نخواهد ماند و به جنایتهای آنان پاسخ می دهد".

 

 1:02 بامداد



پربیننده ترین خبرها