تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه
پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 - 04:02

با وجود اعلام آتش بس بين رژيم صهيونيستي و جهاد اسلامي فلسطين، جنگنده هاي رژيم صهيونيستي روز چهارشنبه مواضعي را در نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، پس از آتش بس اعلام شده به میانجی گری مصر بین رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی که به حملات چهار روزه رژیم صهیونیستی به غزه پایان داد، نیروی هوایی این رژیم اواخر روز چهارشنبه مناطقی را در نزدیکی جنوب شهر خان یونس در شمال غزه بمباران کرد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه نیز چند ساعت پس از اعلام آتش بس 2 منطقه را در نوار غزه هدف قرار داده بودند که این حملات تلفاتی در پی نداشت.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد حملات  در تلافی شلیک راکت از  نوار غزه به سوی سرزمین های اشغالی انجام شده است.

منابع امنیتی فلسطینی اعلام کردند این حملات به یک مزرعه و منطقه ای غیر مسکونی را هدف قرار داده بود.

در پی این حملات رژیم صهیونیستی مدارس را در بیرشبا، اشکلون و اشدود که پس از سه روز برای اولین بار در روز چهارشنبه بازگشایی شده بود، تعطیل کرد.

ینیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر روز چهارشنبه بار دیگر ناآرامی ها در غزه را به ایران و برنامه هسته ای این کشور نسبت داد.          

ناآرامی ها در غزه از روز جمعه و ترور زهیر القیس دبیر کل کمیته های مقاومت مردمی فلسطین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی آغاز شد که مبارزان فلسطینی نیز در پاسخ به این ترور، طی چهار روز با بیش از 200 موشک سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند که موجی  از وحشت در رژیم صهیونیستی ایجاد کرد.

حملات رژیم صهیونیستی ار روز جمعه تا سه شنبه به شهادت دست کم 30 فلسطینی و جراجت بیش از 100 تن انجامید.

پربیننده ترین خبرها