یک مقام آمریکایی دیگر به دلیل اختلاف با ترامپ استعفا کرد

یک مقام آمریکایی دیگر به دلیل اختلاف با ترامپ استعفا کرد
چهارشنبه 5 مهر 1396 - 07:28

رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا در ادامه سلسله استعفاهای مقام های آمریکایی، به دلیل اختلاف نظر با رئیس جمهوری این کشور استعفا کرد.

العالم ـ آمریکا

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، «چاک روزنبرگ» رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دلیل اختلاف نظر با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در ماه های اخیر، به کارمندان خود اعلام کرد که کمتر از یک هفته دیگر از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.
روزنبرگ که از نیروهای بازمانده از دولت باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا است، از چند ماه پیش به دلیل اظهارات ترامپ در ترغیب نیروهای پلیس برای برخورد خشن با متهمان با وی اختلاف پیدا کرد.
ترامپ در مراسمی در حضور نیروهای پلیس از آنها خواست که هنگام دستگیری تبهکاران با آنها 'خیلی مهربان' نباشند و به دنبال آن با موجی از انتقادها به ویژه از سوی مقام های انتظامی آمریکا روبرو شد.
به گزارش ایرنا، روزنبرگ همان زمان در ایمیلی به نیروهای تحت امرش با رد اظهارات ترامپ، از آنها خواست از برخورد خشونت آمیز با متهمان پرهیز کنند.
وی پیشتر از مشاوران ارشد «جیمز کومی» رئیس پیشین اف بی آی بود. کومی اوایل سال جاری میلادی به دلیل آنچه تلاش برای مداخله در انتخابات به نفع هیلاری کلینتون عنوان شد، از سوی ترامپ برکنار شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها