وداع عزاداران حسینی با پيكر مطهر شهيد حججي تا ساعتي ديگر

وداع عزاداران حسینی با پيكر مطهر شهيد حججي تا ساعتي ديگر
چهارشنبه 5 مهر 1396 - 08:09

پیکر مطهر شهید حججی تا ساعتی با حضور عزاداران حسینی از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا تشییع می شود.

العالم ـ ایران ـ سیاسی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هم اکنون برخی هموطنانمان از بامداد امروز به این میدان آمده اند تا در مراسم وداع با این شهید مدافع حرم شرکت کنند.
مسیر تشییع با عکس های شهید حججی و شهدای مدافع حرم مزین شده است و هم اکنون هموطنان در غم از دست دادن این شهید بزرگوار آماده مراسم تشییع می شوند.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه از صبح امروز ممنوعیت توقف در طول خیابان انقلاب و دماوند حدفاصل میدان فردوسی تا بزرگراه امام علی اعمال میشود، گفت: با توجه به اینکه در محدودههای ذکرشده مکانهای مناسبی برای پارک خودرو و موتورسیکلت وجود ندارد و همکاران ما بهشدت از تردد هرگونه وسیله نقلیه بهخصوص موتورسیکلت در معابر منتهی به 17 شهریور جلوگیری می کنند.
سرهنگ عابدی افزود: لازم است تا عزاداران حسینی که می خواهند در این مراسم شرکت کنند حتماً با استفاده از وسایل نقلیه عمومی همچون BRT، مترو و اتوبوس در محل تشییع پیکر شهید حججی حاضر شوند.
محسن حججی متولد سال 71 و از نیروهای لشگر زرهی 8 نجف اشرف و اهل شهرستان نجف آباد اصفهان بود که در مرداد امسال در جریان حمله تروریست های تکفیری داعش به منطقه تنف در مرز عراق و سوریه به اسارت در آمد و دو روز بعد به دست آنها به شهادت رسید.
قرار است پیکر مطهر این شهید، فردا در زادگاهش نجف آباد به خاک سپرده شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها