شکست حمله داعش به منطقه ای در دیرالزور + ویدئو

شنبه 8 مهر 1396 - 20:49

یگانهایی از ارتش سوریه طی عملیات مستمر در محورهای مختلف در دیرالزور، چند خودروی بمبگذاری شده متعلق به تروریستهای داعش را منهدم کردند و تعداد زیادی کشته و زخمی در صفوف آنها بر جای گذاشتند.

العالم ـ سوریه

یک منبع نظامی در گفتگو با شبکه خبری العالم تاکید کرد که در ساعات گذشته درگیری های شدیدی میان یگانهایی از ارتش سوریه و عناصر تروریست داعش که به برخی مراکز ایست بازرسی در منطقه الثرده در جاده المیادن ـ دیرالزور حمله کرده بودند، صورت گرفت.

این منبع افزود: درگیری ها با شکست تروریستها به پایان رسید؛ طی این عملیات دهها تروریست داعشی کشته شدند و 3 خودروی بمبگذاری شده منهدم گشت؛ نیروهای سوریه همچنین یک خودروی زرهی به غنیمت گرفتند.

این منبع همچنین اظهار داشت که ارتش سوریه و متحدانش حمله گروه تروریستی داعش، از مواضعشان در اطراف شهرک الجنینه به سمت بیمارستان قلب در شمال غرب دیرالزور را ناکام گذاشتند. و شماری کشته و زخمی در صفوف تروریستها برجای گذاشتند. یگانهای ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت در راستای عملیات والفجر 3 به عملیات نظامی خود در شرق منطقه حمیمه در دورترین نقطه جنوب شرق حمص ادامه می دهند و پس از درگیری با داعش همزمان با حملات توپخانه ای به تجمعات تروریستها در این منطقه، 4 کیلومتر در جاده حمیمه ـ ایستگاه دوم پیشروی کردند.

یادآور می شود که وزارت دفاع سوریه ویدئویی از شکست حمله داعش به منطقه الثرده در دیرالزور و هلاکت تروریستهای مهاجم توزیع کرد.

210

پربیننده ترین خبرها