فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبرداد:

انهدام ۵۷ باند قاچاق مواد مخدر و هلاکت ۱۵ شرور مسلح در جنوب شرق کشور

انهدام ۵۷ باند قاچاق مواد مخدر و هلاکت ۱۵ شرور مسلح در جنوب شرق کشور
دوشنبه 10 مهر 1396 - 12:01

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۸ تن مواد افیونی، انهدام ۵۷ باند قاچاق مواد مخدر و هلاکت ۱۵ شرور مسلح در جنوب شرق کشور در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی 

سردار محمد قنبری از کشف  68 تن مواد افیونی، انهدام 57 باند قاچاق مواد مخدر و هلاکت 15 شرور مسلح  در جنوب شرق کشور در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان در 6 ماهه اول سال جاری موفق به انهدام 57 باند قاچاق مواد مخدر و هلاکت 15 شرور مسلح شدند.

وی با اشاره به کشف 68 تن انواع مواد مخدر در این مدت، بیان کرد:در این بازه زمانی 365 قاچاقچی دستگیر شده، 85 قبضه اسلحه جنگی به همراه بیش از 90 هزار مهمات مربوطه کشف شده و 350  خودرو و 59  موتورسیکلت توقیف شده است.

قنبری با اشاره به اجرای طرح‌های انتظامی در سطح استان تصریح کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با مخلان نظم و امنیت، نیروهای انتظامی با شناسایی پاتوق خرده‌فروشان یک هزار و 35 خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر و 1456 معتاد متجاهر نیز از سراسر استان جمع‌آوری کردند و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با تسنیم، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها