تلفات سنگین تروریست ها در درگیری با ارتش سوریه

تلفات سنگین تروریست ها در درگیری با ارتش سوریه
شنبه 15 مهر 1396 - 19:41

ارتش سوریه و هم پیمانانش پس از درگیری با گروه تروریستی داعش، کنترل جاده ارتباطی بین شهر "السخنه" و دیر الزور را به طور کامل به دست گرفتند.

العالم - سوریه

به گزارش خبرنگار العالم در سوریه ارتش سوریه و هم پیمانانش از صبح امروز تا این ساعت در حال دفع تهاجم گسترده گروه تروریستی "فتح الشام" و گروه های وابسته به آن به مناطق اطراف روستای "ابو دالی" در حومه جنوب شرقی ادلب هستند.

همزمان هر گونه حرکتی را از سوی عناصر مسلح در منطقه عملیاتی با گلوله باران سنگین توپخانه خنثی می کنند. این در حالی است که نیروی هوایی ارتش نیز چندین بار مراکز پشتیبانی و خطوط پشت جبهه تروریست ها در "الحمدانیه، تل مرق، خوین الکبیر، ام الخلاخیل، مشیرفه تل خنزیر، الطویبه، تل خنزیر، عطشان و سکیک" را بمباران کردند.

دیروز عصر نیز ارتش سوریه یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده تروریست ها را قبل از رسیدن به منطقه مورد نظر در اطراف "ابو دالی" را با یک فروند موشک هدایت شونده منهدم کرد.

امروز نیز یک دستگاه تانک و یک دستگاه خودروی حامل مسلسل سنگین 23 میلیمتری را منهدم کرده و افراد آن را به هلاکت رسانده یا مجروح کرد. همچنین در درگیری هایی که از صبح امروز تا این لحظه در منطقه عملیاتی در جریان بوده است بیش 30 تروریست به هلاکت رسیده اند.

208

پربیننده ترین خبرها