خیانت سازمانهای بین المللی به اسرای فلسطینی

خیانت سازمانهای بین المللی به اسرای فلسطینی
پنج‌شنبه 3 فروردين 1391 - 10:05

غزه (العالم) نماينده وزارت امور اسرا و آزادگان دولت فلسطين در غزه؛ سكوت سازمان هاي بين المللي درباره نقض حقوق اسراي فلسطيني به دست رژيم صهيونيستي را محكوم كرد .

"بهاء المدهون" روز پنج شنبه در مصاحبه با شبكه العالم اظهار داشت: در دوره اخير و به علت دستورات مجرم بزرگ نتانياهو مبني بر تحت فشار گذاشتن اسراي فلسطيني؛ مديريت زندانهاي رژيم صهيونيستي در ماههاي اخير نقض حقوق فلسطيني‌ها را شدت بخشیده است.

وی با اشاره به برخی از موارد نقض حقوق اسرای فلسطینی گفت: افزايش دفعات حمله به سلول اسرا با سلاح، خارج كردن آنها در سرماي شديد و لخت كردن آنها، رها كردن سگهاي درنده به سوي اسرای بي دفاع، و جلوگيري از ديدار آنها با خانواده هايشان از جمله موارد نقض حقوق اسرای فلسطینی است.

المدهون افزود: اسراي غزه از شش سال پيش تاكنون با خانواده هايشان ديدار نكرده اند؛ از سوي ديگر دهها اسیر در سلول هاي انفرادي نگهداري مي شوند، كه برخي از آنها از 13 ماه پيش در اين وضعيت به سر مي برند.

المدهون درباره اعتصاب غذاي اخير اسراي فلسطيني گفت: در صورتي كه اسرا خودشان تحركي انجام ندهند هيچ كس از آنها حمايت نخواهد كرد .. فعالیتهای اعتراض آمیز اسرا باعث خواهد شد تا همه جهانيان از مصيبتي كه اسرا در آن به سر مي برند اطلاع يابند.

وي با اشاره به "هناء شلبي" اسير زن فلسطيني که دست به اعتصاب غذا زده است، اظهار داشت: شلبي نماينده يك امت در ميدان دفاع در برابر رژيم صهيونيستي است، و تاكنون در وضعيت بسيار ناگواري به سر مي برد. وي در بيمارستان بود و امروز بار ديگر به زندان بازگردانده شد.

المدهون تأکید کرد: شلبي با اين اقدام خود پيام رسوايي رژيم صهيونيستي را به جهانيان مخابره كرد.

المدهون گفت: سازمانهای بین المللی در جنايات اسرائیل علیه اسراي فلسطيني شريك هستند، زیرا رژیم صهیونیستی هنگامی که بی توجهی و سکوت این سازمانها را مي بيند، به اقدامات جنايتكارانه اش ادامه مي دهد.

 

Fz-21-21:04



پربیننده ترین خبرها