بحرینی‌ها از توطئه آمریکا و عربستان آگاهند

بحرینی‌ها از توطئه آمریکا و عربستان آگاهند
شنبه 5 فروردين 1391 - 10:04

سخنگوي ائتلاف انقلابيون 14 فوريه بحرين تاكيد كرد، حضور گسترده مردم در تظاهرات حامل اين پيام است که بحريني‌ها مي دانند آمريكا و عربستان سعودي، دليل اصلي مشكل در بحرين هستند.

"عبدالرؤوف الشايب" روز شنبه در گفت و گو با شبكه العالم اظهار داشت: رژيم آل خليفه در شهرها و مناطق مسکونی از گازهاي سمي و خفه كننده استفاده مي كند، و همين مساله سبب شده است ، زنان و مردان و كودكان و نوزادان يكي پس از ديگري بر اثر استنشاق اين گازها مسموم و شهيد شوند.

وي با اشاره به شعارهای مردم در تظاهرات ضد آل خلیفه، آل سعود و آمریکا، گفت: مردم در تظاهرات دیروز تأکید کردند که از اوضاع غافل نيستند و مي دانند كه عامل اصلي مشكل بحرين، آمريكا است. در واقع این آمريكا بود كه به عربستان براي ورود به بحرين و به كارگيري سپر جزيره در اين كشور و آوردن مزدوران از خارج از كشور چراغ سبز نشان داد .

اين رهبر ائتلاف انقلابيون 14 فوريه خاطر نشان كرد : ملت بحرين مخالف مشاركت نظام در حكومت آينده اين كشور يا باقي ماندن در راس قدرت است؛ اين ها پيام آشكار و روشن انقلابيون است و رژيم بايد اين مطالبات را بپذيرد.

الشايب درباره برخي تلاش هاي عربستان براي آرام کردن اوضاع در بحرين پس از شدت گرفتن خشم مردمي گفت : امكان دارد كه عربستان برخي از مخالفان نظام را به سمت گفت و گو با رژيم سوق دهد، و حتي ممكن است كساني را بعنوان مخالف برای گفت و گو مقابل آل خلیفه بنشاند.

 

3-15-44

26

پربیننده ترین خبرها