آماده شدن عربستانی‌ها برای تظاهرات ضد آل‌سعود

آماده شدن عربستانی‌ها برای تظاهرات ضد آل‌سعود
يکشنبه 6 فروردين 1391 - 06:27

يك فعال سياسي عربستاني با تأكيد بر آمادگي مردم براي تظاهرات در عواميه ضد آل سعود و حمايت از "محمد صالح زنادي" فعال سياسي كه در روزهاي اخير از سوي نيروهاي سعودي هدف گلوله قرار گرفته است، اظهار داشت: وضعيت سلامتي زنادي بسيار وخيم است و نيروهاي امنيتي از ديدار خانواده اش با وي جلوگيري مي كنند.

"معروف احمد" روز یکشنبه در مصاحبه با شبكه العالم اظهار داشت: وضعيت عواميه پرتنش و ناآرام است و مردم خود را براي برگزاري راهپيمايي در حمايت از محمد زنادي فعال سياسي عربستاني آماده مي كنند.

وي افزود: در روزهاي اخير بارها شاهد شليك تير هوايي از سوي نيروهاي امنيتي با هدف ارعاب مردم هستيم. آنها گمان مي كنند با چنين اقداماتي مي توانند مردم را از تظاهرات منع كنند.

معروف احمد با اشاره به تلاش های قبلی نیروهای سعودی برای ارعاب مردم، تأکید کرد: امروزه وضعيت در عربستان بسيار پر تنش است، و قرار است روز يكشنبه زنان در حمايت از محمد صالح زنادي فعال حقوقي تظاهرات كنند.

معروف خاطرنشان کرد: وضعيت زنادي كه هدف گلوله نيروهاي امنيتي قرار گرفته وخيم است؛ و او بیهوش در بيمارستان نظامي ظهران بستري است.

اين فعال سياسي عربستاني با اشاره به اينكه مقامات سعودی حتي از ديدار والدين زنادي با وي جلوگيري مي كنند اظهار داشت: نيروهاي امنيتي سعودی از ملاقات بستگان زنادي با وي جلوگیری می کنند و خبرهای جدیدی از وضعیت سلامتی او در دست نیست.

 

MKH-24-11:46



پربیننده ترین خبرها