قتل بحرینی‌ها با گازهای انگلیسی و آمریکایی

قتل بحرینی‌ها با گازهای انگلیسی و آمریکایی
يکشنبه 6 فروردين 1391 - 06:40

بيروت (العالم) يك فعال سياسي بحريني آمريكا و انگليس را مسئول شهروندان بحريني به دليل استفاده نيروهاي آل خليفه از گازهاي خفه كننده وارداتي از اين دو كشور دانست.

"ابراهيم المدهون" روز یکشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم گفت: رژیم آل خلیفه در حال استفاده از گازهاي سمي براي سركوب تظاهركنندگان است؛ اين گازها از حامیان اصلی رژیم آل خلیفه یعنی انگليس و آمريكا خریداری می شود.

المدهون خاطرنشان کرد: سازمان های بین المللی امروزه به خوبي مي دانند كه این گازهاي سمی كاملا خفه كننده هستند، و به علت استفاده نيروهاي آل خليفه و اشغالگران سعودی از اين گازها، تا کنون ده ها نفر از شهروندان بحريني به شهادت رسيده اند.

وي ادامه داد: با وجود آگاهی این سازمانها، امروزه شاهد بايكوت رسانه اي و حمايت عملي آمريكا و انگليس از جنايات نیروهای آل خلیفه و نیروهای سعودی عليه مردم بحرین هستيم.

اين فعال سياسي بحريني تأكيد كرد: سكوت جامعه بين الملل و حمايت مطلق از جنايات آل خليفه به علت خدماتي است كه اين رژیم استبدادي به سياست هاي امپرياليستي آمريكا و حاميانش ارائه مي كند.

المدهون با اشاره به وخامت وضعيت سلامتي عبدالهادي الخواجه فعال حقوقي به علت اعتصاب غذاي نامحدود در زندان از 45 روز پيش، گفت: رژیم های آل‌خليفه و آل سعود به همراه كشورهاي امريكا و انگليس مسئول وضعيت ناگواري هستند كه براي عبدالهادی الخواجه به وجود آمده است.

ابراهيم مدهون با اشاره به تابعیت بحرینی و سوئدی الخواجه، از سكوت دولت سوئد در برابر وضعيتي كه براي وي پيش آمده است انتقاد كرد، و خواستار آزادي همه بازداشت شدگان سياسي شد.

 

MKH-24-11:39



پربیننده ترین خبرها