پایان روزهای اقتدارخط دفاع پرسپولیس!

پایان روزهای اقتدارخط دفاع پرسپولیس!
سه شنبه 25 مهر 1396 - 22:54

پرسپولیس در بازی مقابل الهلال نه صعود کرد، نه برد و نه کلین‌شیت داشت. در این بازی فقط آمار گل‌های خورده پرسپولیس بدتر شد.

العالم _ ایران / ورزشی

 با دو گلی که پرسپولیس در بازی مقابل الهلال دریافت کرد مدت زمان کلین‌شیت نکردن این تیم به ۴۰ روز رسید. تیمی که فصل گذشته کمترین گل‌خورده را داشت در این فصل ۴۰ روز است که به هیچ تیمی نه نگفته و از هر تیمی که مقابل آنها بازی کرده حتی تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان گل دریافت کرده است.

بازی مقابل گسترش فولاد که با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید آخرین بازی بود که شاگردان برانکو توانستند دروازه خود را بسته نگه‌دارند. بعد از آن پرسپولس ۳ بر یک الاهلی را برد و یک گل خورد. باخت یک بر صفر مقابل پیکان. تساوی مقابل سپاهان با دریافت ۲ گل و بدترین آمار هم دریافت ۴ گل از الهلال است. بعد از آن هم استقلال خوزستان توانست یک گل به این تیم بزند تا امروز و دریافت ۲ گل دیگر از الهلال. دریافت ۱۱ گل در تنها ۴۰ روز تا بدترین آمار دفاعی پرسپولیس در یک سال اخیر برجای بماند. پرسپولیس حالا با این آمار دفاعی باید چند روز دیگر در دربی به میدان برود و این مساله برانکو را برای این بازی حیثیتی نگران خواهد کرد.

نود

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها