استقرار800 آمبولانس درمرزایران وعراق در اربعین

استقرار800 آمبولانس درمرزایران وعراق در اربعین
سه شنبه 2 آبان 1396 - 18:08

سرپرست اورژانس کشور از استقرار 800 دستگاه آمبولانس و 60 دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مبادی مرزی ایران و عراق خبر داد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

پیرحسین کولیوند روز سه شنبه درمراسم بدرقه کاروان بهداشت و درمان پیاده روی اربعین حسینی که با حضور وزیر بهداشت در حاشیه حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: چهار بیمارستان سیار و چهار بیمارستان عمومی 34 تخته نیز به همراه 40 پزشک متخصص جراحی، قلب و عروق و طب اورژانس به زائران خدمات رسانی می کنند.
وی تصریح کرد: 100 نفر از نیروهای فوریت های پزشکی نیز در چهار قرارگاه کربلا، نجف، سامرا و کاظمین مستقر هستند و زائران را رصد می کنند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، چهار درمانگاه در نجف و کربلا و هشت موکب بین راهی نیز در مسیرپیاده روی زائران، خدمات بهداشتی را ارائه می دهند.
وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر تمامی زیرساخت های بهداشتی شهرهای مهران، سر پل ذهاب و آبادان آماده خدمات رسانی به زائران هستند، اظهار کرد: علاوه بر امکانات بهداشتی، دیالیز سیار و خدمات دندانپزشکی نیز ارائه می شود.
وی اضافه کرد: تکنسین های بهداشت و درمان تمام رستوران های بین راهی را نظارت و کنترل می کنند و با هرگونه عمل غیر بهداشتی به شدت برخورد خواهند کرد.
مراسم بدرقه کاروان بهداشت و درمان پیاده روی اربعین حسینی صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سرپرست اورژانس کشور و جمعی از مدیران در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها