سخنگوی دولت عراق:

با اربیل مذاکرات رسمی صورت نداده‌ایم / تمامی گذرگاه‌ها باید تحت کنترل بغداد باشند

شنبه 6 آبان 1396
16:06
با اربیل مذاکرات رسمی صورت نداده‌ایم / تمامی گذرگاه‌ها باید تحت کنترل بغداد باشند «سعد الحدیثی» سخنگوی دولت عراق درباره نشست برگزار شده میان بغداد و اربیل تأکید کرد که این جلسه صرفا برای هماهنگی جهت چگونگی حضور نیروهای فدرال عراق در مناطق مختلف بوده است.

«سعد الحدیثی» سخنگوی دولت عراق در گفت و‌گو با شبکه الحدث، با بیان اینکه فقط کارشناسان مربوطه در این نشست حضور داشتند، گفت که در این نشست با مقامات مربوطه کردستان بر سر چگونگی پراکندگی و حضور نیروهای عراقی هماهنگی صورت گرفت.

او تأکید کرد: گذرگاهها به موجب قانون اساسی تحت کنترل دولت مرکزی باید باشند.

0% ...

آخرین اخبار

موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با به رسمیت شناختن «کشتار ارامنه»


مراسم عزاداری عاشورای حسینی(ع) در بوداپست برگزار شد


انتقاد واتیکان از استانداردهای دوگانه اتحادیه اروپا در قبال جنگ‌ها و تحریم‌ها


پزشکیان: برخی جریان‌ها در داخل و خارج به دنبال برهم زدن وحدت ملی و توافق‌های اخیر هستند


رئیس جمهور عراق بر حل‌وفصل اختلافات به روش‌های دیپلماتیک تاکید کرد


دیدار عراقچی با رئیس پارلمان عراق


ولایتی: حزب الله حافظ حقیقی استقلال لبنان است


قالیباف: با جدیت پیگیر خاتمه جنگ در لبنان هستیم/نبیه بری: تلاش دشمن اقدام علیه حاکمیت لبنان است


بازداشت ۴۷ متهم از میان نمایندگان و مسئولان عراقی به اتهام فساد


تجمع مخالفان «توافق چارچوب» در برابر کاخ ریاست جمهوری لبنان