قرارگاه رسانه اربعین در اندیمشک راه‌اندازی شد

قرارگاه رسانه اربعین در اندیمشک راه‌اندازی شد
چهارشنبه 10 آبان 1396 - 08:30

مسئول موکب شهرداری اندیمشک گفت: همزمان با حضور زائران سرزمین نور در اندیمشک قرارگاه رسانه اربعین در این شهرستان راه‌اندازی شد.

العالم- ایران/ فرهنگی

مجتبی محسنی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: رسانه‌ها نقشی مهم در توسعه فرهنگ اهل بیت(ع) و انتقال پیام اربعین به اقشار مختلف اجتماعی به ویژه جوانان دارند.

وی افزود: به همین جهت و با هدف پوشش اخبار اربعین و تبیین پیام عاشورا، قرارگاه رسانه اربعین در مقبره شهدای گمنام این شهرستان و با حضور جمعی از فعالان رسانه‌ای اندیمشک راه‌اندازی شد.

مسئول موکب شهرداری اندیمشک عنوان کرد: در این  قرارگاه، تمام تجهیزات مورد نیاز به جهت تهیه اخبار و پوشش اخبار موکب‌های مردمی در مقبره شهدای گمنام اندیمشک و بیان مشکلات موجود در آن‌ها و ترویج فرهنگ عاشورا با همکاری شهرداری اندیمشک، پیش‌بینی و مهیا شده است.

وی با بیان این که قرارگاه رسانه‌ای اربعین اندیمشک در مجاورت موکب شهرداری و شورای شهر اندیمشک قرار دارد، گفت: فعالیت این قرارگاه‌ به صورت شبانه روزی بوده و تمام تمهیدات مورد نیاز برای حضور فعالان رسانه‌ای در آن پیش‌بینی و این قرارگاه تا پایان سفر معنوی اربعین در مقبره شهدای گمنام اندیمشک فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

محسنی مقدم بیان کرد: با توجه به این که مقبره شهدای گمنام اندیمشک به عنوان موکب مرکزی شهرستان اندیمشک در پذیرایی و اسکان از زائران اربعین تعیین شده و بیش از 14 موکب در این یادمان هشت سال دفاع مقدس فعال هستند و این مقبره در مجاورت جاده‌های ارتباطی استان‌های لرستان و ایلام با خوزستان قرار دارد حضور و فعالیت قرارگاه رسانه‌ای اربعین در شهرستان اندیمشک، یک ضرورت فرهنگی مهم بود که تمهیدات لازم برای فعالیت آن به انجام رسید.

وی افزود: هم چنین با توجه به حضور گسترده زائران غیرایرانی و ادیان مختلف مذهبی در اندیمشک و مقبره شهدای گمنام این شهرستان فعالیت قرارگاه رسانه‌ای اربعین زمینه‌ساز انعکاس اخبار مربوط به این حرکت عظیم فرهنگی را در رسانه‌های ملی و برون مرزی بیش از گذشته فراهم می‌کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها