شرط عجیب بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس!

شرط عجیب بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس!
چهارشنبه 10 آبان 1396 - 17:46

دروازه‌بان پرسپولیس برای ماندن در این تیم شرایط جدیدی را پیش روی مسئولان این باشگاه قرار داده است.

العالم _ ایران / ورزشی

علیرضا بیرانوند در دو هفته اخیر دو مصاحبه کاملا متفاوت را انجام داده است که در نوع خودش عجیب است. او بعد از بازی تیمش با نفت تهران در مصاحبه بعد از بازی خود گفت اصلا قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد و 10 سال دیگر قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد. او همچنین مدعی شد اکر دروازه‌بانی می‌تواند با او رقابت کند به پرسپولیس بیاید. صحبت‌های دیروز بیرانوند کاملا خلاف این موضوع بود و او در پایان بازی سرخپوشان با سایپا مدعی شد؛ با مسئولان باشگاه تراکتورسازی مذاکراتی داشته و احتمال دارد نیم فصل برای گذراندن خدمت سربازی راهی این تیم شود.

اینکه چرا بیرانوند این حرف‌ها را مطرح کرده دلیل روشنی دارد. حقیقت امر این است که بیرانود از تمدید قرار داد 5 ساله خود با پرسپولیس پشیمان است و خوب می‌داند اگر بعد از جام جهانی هم قصد رفتن به تیم‌های اروپایی را داشته باشد آن وقت باشگاه پرسپولیس به مانند تابستان امسال مخالفت کرده و مبلغ سنگینی را برای رضایت‌نامه‌اش در نظر می‌گیرند.

با توجه به اینکه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات محروم است، بیرانوند از فرصت استفاده کرده و مسئولان این باشگاه را تحت فشار قرار داده است. او در واقع از مسئولان باشگاهش خواسته بندی را در قراردادش اضافه کنند که اگر در آینده با پیشنهاد خارجی مواجه شد بتواند بدون دردسر راهی تیم دیگری شود در غیر این صورت او در نیم فصل خودش را سرباز خواهد کرد.

بیرانوند منتظر است ببیند عکس‌العمل طاهری و معاونش در این مورد چه خواهد بود و او نیز بر اساس آن تصمیم بگیرد.

به هر حال اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته بیرانوند را عملی کند او به تحصیل خود ادامه داده و خودش را در نیم فصل سرباز نخواهد کرد.

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها