اسرائیل حمله را بهترین دفاع می داند

اسرائیل حمله را بهترین دفاع می داند
جمعه 18 فروردين 1391 - 16:13

العالم، الناصره - رييس كميته عالي پيگيري امور اعراب 48 مذاکره با رژيم صهيونيستي را بيهوده دانست و تاکيد کرد، تفکرات اين رژيم بر زورگويي و شهرک سازي استوار است، و حمله را بهترين دفاع مي داند.

"محمد زيدان" روز جمعه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، تاكيد كرد،  قطع رابطه رژيم صهيونيستي با كميته حقوق بشر سازمان ملل ناشي از غرور و خودکامگی اين رژيم در سازمان هاي بين المللي است.

زیدان با تاکید بر اینکه رژيم صهيونيستي از آغاز تاكنون به قطعنامه هاي بين المللي متعهد نبوده است، افزود: رژيم صهيونيستي مي خواهد دنيا آنگونه كه او مي خواهد بيانديشد و اقدام نمايد .. این رژیم از اجراي قوانين بين المللي كه در راستاي حمایت از حقوق ملت فلسطين باشد، سرباز مي زند.

زیدان تأکید کرد: رژيم صهيونيستي با دستيابي ملت فلسطين به كشور داراي حاكميت در غزه يا كرانه باختري يا هر جاي ديگر مخالف است.

زيدان، راهبرد سياسي رژيم صهيونيستي را جلوگيري از شكل گيري هر گونه ساختار سياسي داراي حاكميت در كرانه باختري و نوار غزه دانست و خاطر نشان كرد: فكر اسرائيلي ها بر پايه شهركسازي و زورگویی استوار است، و ادعای صهيونيست ها درباره صلح دروغ است .. این رژیم حمله را بهترین دفاع برای خود می داند.

ریيس كميته عالي پيگيري امور اعراب 48 تأکید کرد: رژيم صهيونيستي از سويي دم از صلح مي زند، و از سوي ديگر خود را براي جنگ آماده مي كند، تا با شهركسازي سياست اعمال وضعيت موجود را پيش برد.

وی با اشاره به جانبداری کامل آمریکا از رژیم صهیونیستی در قبال ملت فلسطین، خاطرنشان کرد: آمريكا هر آنچه را كه لابي صهيونيستي در واشنگتن مي خواهد اجرا مي كند.

 

04/05- 00:42



پربیننده ترین خبرها