حمایت باشکوه مردم سوریه از اسد

حمایت باشکوه مردم سوریه از اسد
يکشنبه 20 فروردين 1391 - 05:27

مردم سوريه شنبه (19 فروردين) در جريان راهپيمايي گسترده خود كه به مناسبت اعياد نيسان و سالروز تشكيل حزب بعث در سوريه برگزار شد، بر حمايت مجدد از بشار اسد رييس جمهوري کشورشان و ادامه مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي و مبارزه با قدرت هاي استعماري تاكيد كردند.

به گزارش شنبه شب خبرنگار شبكه خبري العالم از دمشق؛ شركت كنندگان در اين راهپيمايي  نقش برخي كشورهاي عربي  بویژه عربستان و قطر در توطئه چيني عليه كشورشان را محكوم و بر وحدت ملي و حمايت خود از برنامه اصلاحات در سوريه به عنوان گامي براي مقابله با اين توطئه تاكيد كردند.

يكي از شركت كنندگان در اين راهپيمايي به خبرنگار العالم گفت: مي دانيم كه توطئه كنندگان عليه سوريه اعم از كشورهاي غربي، آمريكا و اسرائيل و كشورهاي عربي نظير قطر و عربستان از تروريستها در سوريه حمايت مالي مي كنند اما اهميتي به آن نمي دهيم زيرا ارتشي قوي داريم و ملت سوريه نيز ملتي متحد و منسجم دربرابر اين توطئه ها است.

شركت كنندگان بر مخالفت قطعي خود با دخالت هاي خارجي در امور كشورشان تاكيد كرده و نقش منفي و آشكار برخي كشورهاي عربي عليه سوريه را محكوم و حمايت خود را از نظام حاكم در برابر توطئه هاي بين المللي عليه كشورشان ابراز داشتند.

يكي از شركت كنندگان در اين راهپيمايي به خبرنگار العالم گفت: توطئه ها عليه سوريه برملا و خنثي شد و ما پيروز شديم.

يك نظامي سوري شركت كننده در راهپيمايي نيز خاطرنشان كرد: مشاركت گسترده مردم در اين راهپيمايي پيامي براي تركيه است و اين كه در سايه ايستادگي و همدلي مردم، منطقه اشغالي جولان نيز به سوريه بازخواهد گشت و ما از اصلاحات بشار اسد رئيس جمهور سوريه حمايت مي كنيم.

-7-21:32



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها