رژيم آل خليفه كمر به قتل الخواجه بسته است

بي اعتنايي بحرین به درخواست 60سازمان بين المللي

بي اعتنايي بحرین به درخواست 60سازمان بين المللي
يکشنبه 20 فروردين 1391 - 06:27

يكي از مسوولان مركز حقوق بشر بحرين با بيان اين که 60 سازمان بين المللي از مقامات آل خليفه خواسته اند عبدالهادي الخواجه فعال حقوقي که در زندان اعتصاب غذا کرده است، را آزاد كند، گفت: رژيم بحرين کمر به قتل الخواجه بسته و اينگونه اقدامات بي فايده است.

يوسف المحافظه يكشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، كشورهاي بزرگ را به در پيش گرفتن معيارهاي دوگانه در برخورد با بحران بحرين متهم و تاكيد كرد.


المحافظه تصريح كرد: مقامات آل خليفه مسوول حفظ جان عبدالهادي الخواجه هستند كه حدود دو ماه از اعتصاب غذاي وي در زندان مي گذرد و آنها در صدد ترور و قتل وي در زندان هستند.

عضو ارشد مرکز حقوق بشر بحرین گفت: تا اين لحظه اطلاعات دقيقي درباره سلامت عبدالهادي الخواجه به ويژه بعد از انتقال وي به بيمارستان نظامي كه به شهروندان اجازه ورود به آن داده نمي شود، وجود ندارد.

وي افزود: حتي وكيل مدافع عبدالهادي الخواجه نتوانسته است براي عيادت وي وارد بيمارستان نظامي شود و آخرين بار در زندان القلعه با او ملاقات كرده است.

عضو ارشد مركز حقوق بشر بحرين تصريح كرد: اين اولين بار نيست كه مقامات آل خليفه واقعيت را پنهان مي كنند به ويژه اين كه سياست اصلي آنها سانسور است.

ادامه تظاهرات مردم بحرين در حمايت از الخواجه

وي تاكيد كرد كه تظاهرات در حمايت از عبدالهادي الخواجه ادامه دارد و موضوع زنداني و اعتصاب غذاي الخواجه به مساله مهم و اساسي به عنوان يكي از فعالان حقوقي بحرين تبديل شده است.

المحافظه در باره واكنش هاي رسمي رژيم آل خليفه به اين موضوع، تصريح كرد: تاكنون هيچ يك از مسوولان اين رژيم درباره وضعيت الخواجه اظهار نظري نكرده اند و مقامات اين رژيم مسوول حفظ جان او هستند.

28/س17:46

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها