همبستگی بحرینی ها با عبدالهادی الخواجه

همبستگی بحرینی ها با عبدالهادی الخواجه
شنبه 19 فروردين 1391 - 17:25

العالم،منامه - يک فعال رسانه اي بحريني تأكيد كرد: همه مردم بحرين در پايداري الخواجه و شكستن قيد و بندهاي رژيم آل خليفه حامي وي هستند، و مي گويند که همه ما عبدالهادي الخواجه ايم.

"محمود علي البحراني" روز شنبه در گفت وگو با شبكه العالم، اظهار داشت: مردم بحرين در اعلام حمايت و همدردي با عبدالهادي الخواجه، هفته اي را به نام "هفته الخواجه" نامگذاري كرده اند.

وی افزود: بحرين دیروز صحنه تظاهراتي بود كه مردم در آن  اعلام كردند که خودشان را "الخواجه" مي دانند، و همه آنها در پايداري و شكستن بندهاي ظالمانه رژیم، حامي وي هستند.

البحرانی اظهار داشت: در پي تعامل غير انساني رژیم با عبدالهادي خواجه فعال حقوقي بحريني که در زندان دست به اعتصاب غذا زده است، خشم سراسر مردم بحرين را فراگرفته است.

البحرانی افزود: مردم براي تشييع پيكر شهيد احمد اسماعيل در حال انتظار و پيگيري هستند؛ از سوي ديگر رژیم اشاره كرده است كه ممكن است به علت آنچه از آن به "مخالفت خانواده احمد اسماعيل با تحويل پيكر وي" ياد مي كند، اقدام به دفن پيكر اين شهيد بحريني كند.

وی رژیم آل خليفه را به تلاش براي تبرئه مسئولان و نیروهای وزارت كشور بحرين از شهادت احمد اسماعيل متهم کرد و اظهار داشت: پزشكاني كه قبل از شهادت اين فعال بحريني وي را معاينه كرده اند، بارها شهادت داده اند كه وي به وسيله شليك گلوله مجروح شده است.

البحرانی افزود: خانواده شهيد احمد اسماعيل در شکایتی بر مطالبه حقشان در زمينه مجازات قاتلان فرزندشان تأكيد دارند.

محمد علي البحراني اظهار داشت: احمد اسماعيل به وسيله گلوله به شهادت رسيد، تا يك سند حقوقي عليه جنايتكاران باشد؛ بنابراين عجيب نيست كه رژیم پس از چند ماه داستان يا نمايشنامه ديگري را در زمينه چگونگي شهادت احمد اسماعيل روايت كند؛ به همين دليل رژیم سركوبگر آل خليفه تاكنون از ارائه مدارك درباره نحوه شهادت وي خودداري كرده و مدعي است خانواده اين شهيد بحريني از تحويل پيكر وي خودداري مي كنند.

04/07-15:11

 

 

 

 



پربیننده ترین خبرها