حل مشکل تردد زائران خارجی در مرز میرجاوه

حل مشکل تردد زائران خارجی در مرز میرجاوه
يکشنبه 14 آبان 1396 - 13:01

رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه اعلام کرد:‌ در حال حاضر رفت و آمد زائران پاکستانی و شبه قاره در مرز میرجاوه به صورت روان جریان دارد و مشکل خاصی نیست.

العالم- ایران/ سیاسی

مجتبی کریمی، در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه تا روز سه‌شنبه زائران اربعین حسینی برای دریافت روادید فرصت دارند، اظهار کرد: ولی خوشبختانه شاهد این موضوع هستیم که مردم در این ارتباط مدیریت زمان کرده‌اند و کاهش درخواست‌ها در روزهای اخیر برای صدور روادید نشان از فهم مردم و مدیریت زمان دارد و اینکه آنها امور مربوط به این سفر را به دقایق آخر موکول نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون بر اساس آخرین گزارش‌ها دو میلیون و 300 هزار روادید صادر شده است و پیش‌بینی می‌کنیم که در طی روزهای آینده این رقم به دو میلیون و 450 هزار عدد برسد، گفت: در سال گذشته حدود دو میلیون روادید صادر شده بود و امسال 300 الی 450 هزار روادید افزون‌تر از سال قبل صادر شده است.

رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه در مورد مشکلات به وجود آمده در ارتباط بارفت و آمد  زائران اربعین حسینی در مرز میرجاوه، گفت: بیشتر مشکلات به وجود آمده در آن منطقه به خاطر ازدحام جمعیت بود و امکانات مرزی پاکستان در این زمینه جوابگوی این ازدحام نبود ولی اکنون طبق آخرین اخبار دریافتی رفت و آمد به صورت روان در آن منطقه جریان دارد و با مشکل خاصی روبرو نیستیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها