يكي از اعضای ارشد اخوان المسلمين مصر، تاکید کرد:

بازي هاي پنهان انتخابات مصر

بازي هاي پنهان انتخابات مصر
سه شنبه 22 فروردين 1391 - 02:52

يكي از رهبران گروه اخوان المسلمين مصر، گفت: نامزدي عمر سليمان رئيس پيشين سازمان اطلاعات و معاون حسني مبارك و همچنين احمد شفيق نخست وزير رژيم پيشين، نشان مي دهد كه پشت پرده، بازي هاي پنهان در كار است و نيروهايي وجود دارند كه در تلاش براي بازگرداندن رژيم سابق هستند.

"جمال تاج الدين" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، با اشاره به اينكه عمر سليمان يكي از دست افزارهاي حسني مبارك دیکتاتور پیشین براي سركوب ملت مصر و به ذلت كشاندن ملت فلسطين در باريكه غزه و محاصره آنان بود، اظهار داشت : نامزدي عمر سليمان براي پست رياست جمهوري، توهين به ملت و انقلاب مصر است و اين مساله آن قدر واضح است كه حتي رژيم صهيونيستي از نامزدي اين شخص ابراز خرسندي كرد.

اين عضو ارشد اخوان المسلمین تصريح كرد: نامزدي سليمان بار ديگر نيروهاي انقلابي را متحد خواهد كرد تا به كساني كه اين شخص را براي پست رياست جمهوري پيش انداخته اند، درسي فراموش نشدني بدهند.

تاج الدين خاطر نشان كرد: سليمان چندي پيش با انتشار بيانيه اي رسمي اعلام كرده بود كه قادر به شركت در انتخابات رياست جمهوري نيست، اما ناگهان همه را غافلگير كرد و بار ديگر خود را براي تصدي اين پست نامزد كرد و در مدت چند ساعت به طور مشكوكي 70 هزار امضاي وكالت از سوي مردم جمع آوري كرد.

اين رهبر اخوان المسلمين ادعاي عمر سليمان درباره تهديد به قتل شدن از سوي گروه اخوان المسلمين را به شدت رد كرد و گفت : تهديد به قتل و امثال آن به هيچ وجه شيوه اخوان المسلمين نيست و سليمان با توجه به اينكه رييس سازمان اطلاعات مصر در دوره مبارك بوده است، بيش از هر كس ديگري از شيوه هاي ترور فيزيكي و قتل و شكنجه بي گناهان مطلع و آگاه است؛ در واقع سليمان يكي از پايه هاي رژيم سابق بود به طوري كه حسني مبارك او را به عنوان معاون خود برگزيد.

تاج الدين در پايان گفت : هر كس اوضاع و عرصه سياسي مصر را زير نظر داشته باشد به خوبي مي داند كه ملت مصر اجازه نخواهد داد، نظام مستبد و متعفن مبارك بار ديگر بازسازي شود؛ در واقع سليمان چهره اي زشت و كريه و نامرغوب در ميان ملت مصر است و نيروهاي مردمي و انقلابي براي برگزاري تظاهراتي ميليوني فراخوان دادند تا اين پيام به سليمان و حاميانش برسد كه مردم اجازه نمي دهند نظام فاشيست سابق بازيابي شود.

09/04-15:44   

 

 



پربیننده ترین خبرها