معاون وزیر بهداشت اعلام کرد

افزایش شمار مصدومان زلزله غرب کشور به 7460 تن /ترخیص 720 نفر با حال مساعد

افزایش شمار مصدومان زلزله غرب کشور به 7460 تن /ترخیص 720 نفر با حال مساعد
سه شنبه 23 آبان 1396 - 10:55

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه تعداد مصدومین حادثه در حال حاضر به 7460 نفر رسیده است، گفت: خوشختانه شرایط اسکان برای همراهان مصدومین منتقل شده به تهران و البرز فراهم شده است.

العالم - ایران

قاسم جان بابایی با بیان اینکه تعداد مصدومین حادثه در حال حاضر به 7460 نفر رسیده است، گفت: با همت و تلاش کادر درمان تاکنون 4313 نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند. خوشبختانه 720 نفر از مصدومین زلزله غرب کشور با حال مساعد مرخص شده‌اند و 960 مصدوم در حال حاضر بستری هستند.

وی افزود: 206 تن از مصدومین توسط بالگرد و با همراهی کادر مجرب پزشکی و پرستاری به کرمانشاه و 231 مصدوم به تهران و البرز منتقل شده‌اند. همچنین 62 مصدوم نیز برای دریافت خدمات پزشکی به همدان انتقال یافته‌اند.

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه دارو، تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی به منطقه زلزله‌زده ارسال شده است، گفت: بیش از 300 نفر کادر پزشکی اعم از تکنسین، پزشک متخصص، جراح و پرستار به محل وقوع زلزله اعزام شده‌اند و ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های صحرایی دایر شده و ارائه خدمت در منطقه با جدیت تمام ادامه دارد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت درمان، جان‌بابایی با بیان اینکه شرایط اسکان برای همراهان مصدومین منتقل شده به تهران و البرز فراهم شده است، گفت: امیدواریم خدمتی شایسته و درخور هموطنان به آنها ارائه شود. خوشبختانه در حال حاضر مشکلی از حیث دارو، تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی در منطقه وجود ندارد.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها