تغییر شیوه سرکوب در بحرین

تغییر شیوه سرکوب در بحرین
جمعه 25 فروردين 1391 - 17:52

يك فعال رسانه اي تاكيد كرد، سازمان هاي امنيتي رژيم آل خليفه براي محو آثار جنايت هايشان در حق ملت بحرين، شيوه خود را تغيير داده اند.

"مهدي البحراني "روز جمعه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: جمع زيادي از مردم بحرين با حضور در مراسم تشييع پیکر احمد اسماعيل، قصاص عاملان جنايت ها را خواستار شدند.

البحرانی ادامه داد: نيروهاي امنيتي مزدور رژيم آل خليفه با لباس مبدل به مقابله با تظاهر كنندگان و معترضان بحريني مي پردازند تا پس از ارتكاب جنايت، اثري از خود به جا نگذارند.

البحرانی تاكيد كرد كه شمار زيادي از تشييع كنندگان بر اثر استنشاق گازهاي سمي شليك شده توسط مزدوران رژيم آل خليفه دچار حالت خفگي شده يا به ضرب گلوله تفنگ هاي ساچمه اي زخمي شدند.

وي افزود: مزدوران رژيم آل خليفه برای متفرق کردن مردم از گازهای سمی استفاده مي كنند؛ آن ها اين گازها را به منازل و مساجد شليك مي كنند تا مردم را بكشند، نه اينكه آن ها را متفرق كنند.

البحراني خاطر نشان کرد: سلاح هاي مورد استفاده رژيم آل خليفه براي سركوب مردم به ويژه گازهاي سمي، از آمريكا، فرانسه، چين و انگليس وارد مي شود؛ اين كشورها به خوبي مي دانند كه اين سلاح ها با چه هدفي در بحرين مورد استفاده قرار مي گيرد با اين حال از صادرات آن ها دست نمي كشند و تاكنون ده ها تن از مردم بحرين قرباني اين سلاح ها شده اند.

وي تأکید کرد: آمريكا و عربستان سعودي با حمايت از رژيم آل خليفه در سركوب مردم بحرين با استفاده از سلاح هاي ممنوعه، در جنايت هاي اين رژيم مشاركتي فعال دارند.

 

15:35- 13/04

 

 



پربیننده ترین خبرها