کی‌روش: از هم‌گروهی با اسپانیا و پرتغال خوشحال نیستم

کی‌روش: از هم‌گروهی با اسپانیا و پرتغال خوشحال نیستم
جمعه 10 آذر 1396 - 20:28

سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران از قرعه ایران خشنود نیست.

العالم- ایران/ ورزشی 

 

 کارلوس کی‌روش در این رابطه اظهار کرد: از قرعه ایران نمی‌توانم خوشحال باشم. اسپانیا و پرتغال دو تیم خاص برای من هستند.

کی‌روش در ادامه گفت: برای ما رقابت‌های سختی خواهد بود. همیشه جام جهانی سخت است و فرقی نمی‌کند در چه گروهی حضور داشته باشیم اما زمانی که با اسپانیا، قهرمان جهان و پرتغال قهرمان اروپا هم‌گروه می‌شویم شرایط کاملا متفاوت می‌شود. این قرعه برای من بهترین، نبود.

سرمربی پرتغالی درباره قدرتمندترین حریف ایران در جام جهانی اظهار کرد: ابتدا باید به مصاف مراکش برویم پس باید خود را برای بازی پیش رو خیلی خوب آماده کنیم. از همه مهم‌تر این است که ایران با اشتیاق و احترام بازی کند و با افتخار جام جهانی را ترک کند. بدون شک اسپانیا و پرتغال اگر اشتباه بزرگی نکنند شانس اول صعود هستند. احتمال کمی وجود دارد که دو تیم دیگر این گروه به دور بعد صعود کنند.

کی‌روش درباره ترس از اسپانیا گفت: همه چیز اسپانیا ترسناک است.

او در مورد صحبت با یولن لوپتگی (سرمربی تیم ملی اسپانیا) اظهار کرد: با هم صحبت کردیم و لوپتگی با خنده به من گفت آرام باش، آرام باش.

کی‌روش همچنین گفت: تیم ما در مرحله انتخابی گل نخورد و باخت نداشت. بازی با مراکش سخت خواهد بود. حریفان دشواری داریم و باید ببینیم چه رقابتی با حریفان خواهیم داشت. چیزی که ما در تیم معرفی کردیم، بازیکنان فوق‌العاده‌مان بودند که تعهد خیلی بالایی از خود نشان می‌دهند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که فوتبال خوبی ارائه کنیم. ما بدون باخت و به عنوان تیم دوم به جام جهانی رفتیم و سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم.

او ادامه داد: ما نمی‌خواستیم مقابل تیم‌های سخت و بزرگ بازی کنیم. انتظارم این بود که مقابل روسیه بازی کنیم ولی الان مقابل دو کشور خاص بازی می‌کنیم؛ اسپانیا و پرتغال. فکر می‌کنم شانس خوبی در این گروه داریم. در هر بازی هدف‌مان خیلی ساده است؛ این که برای مردم ایران خوشحالی ایجاد کنیم. هر بازی برای ما یک دیدار خاص است و در هر بازی سعی می‌کنیم عزت و احترام را برای فوتبال ایران به ارمغان بیاوریم.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها