دبيركل حزب دمكرات، تاکید کرد:

ناکامی توطئه های آمریکا و عربستان در یمن

ناکامی توطئه های آمریکا و عربستان در یمن
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 17:56

دبيركل حزب دمكرات يمن، تداوم فعاليت هاي انقلابي در يمن را نشانه ناکامي و خنثي شدن همه توطئه هاي آمريکايي و عربستاني عليه انقلاب اين کشور دانست.

"سيف الوشلي" روز سه شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت:انقلاب مردمي ادامه دارد و بحران به دامان رژيم سابق و شركاي اين رژيم در امضاي طرح رياض منتقل شده است، طرحي كه مشتمل بر تلاش براي دور زدن و سرقت انقلاب مردم يمن بود.

دبيركل حزب دمكرات يمن، افزود: انقلابيون ، توطئه سعودي – آمريكايي براي يمن را خنثي كردند به طوري كه اين توطئه تمام ساز و كارهاي تاثيرگذار ميداني خود را از دست داده است.

الوشلي تاكيد كرد: جوانان يمني كه جرقه اصلي انقلاب را برافروختند، هنوز همان شعارهايي را سر مي دهند كه در روز نخست سر مي دادند و خواهان سرنگوني تمام رژيم و كناره گيري همه عوامل آن هستند.

وي در ادامه گفت: پس از آن كه تلاش ها براي فريفتن افكار عمومي در يمن نقش بر آب شد، نور انقلاب بار ديگر بر كشور تابيدن گرفت و نقاب از چهره برخي طرف ها كه سعي داشتند به انقلاب نفوذ كرده و خود را به عنوان رهبران انقلاب بشناسانند، برافتاد.

دبيركل حزب دمكرات يمن اطلاق نام دولت وفاق ملي به دولت كنوني حاكم بر يمن را اقدامي نابجا دانست و گفت: وفاق حاصل شده، ملي نبود بلكه وفاق ميان طرف هايي بود كه با رژيم سابق بر سر تقسيم قدرت به توافق رسيده بودند؛ انقلاب ضد اين جريان و اين حكومت واكنش نشان داد، زيرا اين تشكل ناميمون هيچ نشاني از ملي گرايي و دغدغه مردم را نداشت و تنها مجري برنامه هاي مخصوص به خود و برنامه هاي بيگانگان بود.

وي تاكيد كرد : هرگونه راه حل سياسي كه خواسته هاي مردم يمن را برآورده كند، خلاف ميل كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس خواهد بود و با منافع آن ها ناسازگار است؛ زيرا هدف و راهبرد آل سعود ، ضعيف و عقب مانده نگه داشتن يمن و گرفتار كردن طرف هاي يمني به كشمكش ها و درگيري هاي داخلي است و آل سعود اجراي اين راهبرد را در دستور كار خود نگه داشته است.

الوشلي در پايان تصريح كرد : جرياني نوين در ميان انقلابيون شكل گرفته است كه هدف آن ها براندازي وابستگي يمن به بيگانگان و بستن راه به روي دخالت هاي متعدد عربستان و آمريكا است؛ تلاش هاي انقلابيون در اين مجال ثمر داده است و روز به روز نقاب تازه اي از چهره هاي وابسته به رژيم بر مي افتد و چهره واقعي رژيم عبدربه منصور هادي رئیس جمهور یمن مشخص مي شود.

24/02-16:40

پربیننده ترین خبرها