نویسنده کتاب آتش و خشم ساعت ها با ترامپ مصاحبه کرده است

نویسنده کتاب آتش و خشم ساعت ها با ترامپ مصاحبه کرده است
شنبه 16 دی 1396 - 20:17

تارنمای بی بی سی روز شنبه گزارش داد: مایکل ولف نویسنده کتاب 'آتش و خشم در کاخ سفید' می گوید این کتاب حاصل چندین ساعت گفت و گو با دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا بوده است.

العالم - آمریکا

با اینکه ترامپ درصدد برگزاری اجلاس آتی حزب جمهوری خواه برای اتخاذ تصمیم در مورد اولویت های سال 2018 است اما همچنان سرگرم حمله به منتقدان خود درباره گفت وگوهایش با نویسنده کتاب 'آتش وخشم در کاخ سفید' است.

حزب جمهوری خواه در نشست آتی کمپ دیوید در مورد راهبرد این حزب قبل از انتخابات سرنوشت ساز کنگره، بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

مایکل ولف، نویسنده کتاب می گوید کتابش حاصل گفت و گوهایش با دونالد ترامپ در محل کاخ سفید است. نویسنده این کتاب رییس جمهوری آمریکا را بچه ای در کاخ سفید دانسته به طوریکه مطالب این کتاب، نگرانی هایی را در مورد سلامت روحی و روانی دونالد ترامپ ایجاد کرده است.

ترامپ در پاسخ به این نگرانی ها در توئیت خود نوشته است: او در سلامت کامل روحی و روانی به سرمی برد. ترامپ ادعا کرده، یک نابغه است و از ثبات فکری برخوردار است.

نشست رهبران حزب جمهوری خواه دو هفته قبل از پایان حضور یکساله ترامپ در کاخ سفید در کمپ دیوید برگزار خواهد شد. جمهوری خواهان در این نشست، حمایت خود را از ترامپ در مورد محتویات منفی کتاب علیه رییس جمهوری ابراز خواهند کرد.

ترامپ قبل از رفتن به استراحتگاه مریلند گفت: کارهای زیادی را باید انجام دهیم.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها