خبرنگار العالم در یمن گزارش داد؛

محاصره کاخ «معاشیق» در عدن توسط نیروهای مورد حمایت امارات

محاصره کاخ «معاشیق» در عدن توسط نیروهای مورد حمایت امارات
يکشنبه 8 بهمن 1396 - 18:56

خبرنگار العالم در یمن گزارش داد کاخ ریاستی المعاشیق در عدن توسط نیروهای مورد حمایت امارات محاصره شده است.

خبرنگار العالم در یمن گزارش داد؛ نیروهای مورد حمایت امارات در یمن با محافظان کاخ المعاشیق وابسته به عبدربه منصور هادی درگیر شدند.

وی در خبری فوری به شبکه العالم اطلاع داد؛ نیروهای کمربند امنیتی که از حمایت امارات برخوردارند، کاخ ریاستی المعاشیق در عدن را محاصره کردند.

خبرنگار العالم اعلام کرد که درگیری ها در خیابان های عدن به شدت ادامه دارد و فرودگاه این شهر بسته شده است زیرا درگیری ها به نزدیکی فرودگاه کشیده شده است .

این موضوع در حالی است که ساعتی پیش منصور هادی رئیس‎جمهور مستعفی یمن خواستار آتش بس فوری بین عناصر طرفدار امارات و عربستان در عدن شد.

آخرین آمار از کشته شدگان در درگیری میان مزدوران امارات و عربستان در شهر عدن 12 نفر است، در این درگیری ها 23 تن دیگر زخمی شدند.

گفتنی است؛ هر کدام از کشورهایی عربستان و امارات در یمن به دنبال حذف دیگری است، آن هم به رغم اینکه طرفین توافق کردند در جنگ علیه ارتش یمن که کنترل تمام استان های شمالی را در دست دارد متحد بوده و نفوذ در یمن را به اشتراک گذارند، به طوری که عربستان سعودی به دنبال سیطره بر شمال یمن تا صنعا بوده است و امارات متحده عربی از ستیزه جویان وابسته به ائتلاف در استان‌های جنوبی حمایت می‌کند.

پربیننده ترین خبرها